Robin Hood - muzikál a film!

Červený koberec čekající na přicházející hvězdyVe čtvrtek, 13. května, do kin zavítal film Robin Hood. Jakoby jeho tvůrci věděli, že se v České republice o Robinovi diskutuje ještě v jiném kontextu a chtěli nám filmem zprostředkovat jakýsi předkrm. Mluví se o muzikálu, který je už teď hodně medializován, přestože bude mít premiéru až v září tohoto roku. A to sice díky soutěži, ve které se bojuje o hlavní role v něm.

Finalisté vyrazili na film Robin HoodZbývají už pouze čtyři soutěžící. Jan Kříž a David Weingärtner, kteří se ucházejí o roli Robina a Martina Bártová a Michaela Doubravová, které se ucházejí o roli Mariany. A právě tito lidé, včetně jejich vypadnuvších kamarádů, měli možnost zhlédnout film ještě před jeho premiérou, a to ve středu, 12. května v 19 hodin. Dále byli přítomni například Gabriela Osvaldová a Václav Noid Bárta, který bude v Divadle Kalich roli Robina alternovat s vítězem soutěže a s Jánem Jackuliakem.

Hlediště bylo plné do posledního místečkaFilm byl pro soutěžící jistě příležitostí pochopení, jak by mohli uchopit své role, pokud soutěž vyhrají. Mohli se nechat inspirovat, více pochopit ostatní souvislosti, a nebo film brát pouze jako zábavu či líčení příběhu Hooda a svoji postavu si představovat jinak. Ti, co čekají, že se film odehrává v prostředí Sherwoodského lesa, budu muset zklamat.

Robin Hood

Ne, tvůrci vypráví příběh Robina Longstride (příjmení podle nového filmu, v dřívějším filmu Robin Loxley) a líčí jeho dobrodružství před tím, než se stal obávaným postrachem všemožných zlosynů. Diváci se ve filmu dozví, jak se jím vlastně stal. Jak se stal zbojníkem, který bohatým bere a chudým dává.

Příběh začíná v Anglii za vlády krále Richarda Lvího srdce, který dobývá nová území a Robin je jedním z mnoha jeho vojáků. Osud ho poté zavane až k jeho budoucí lásce Marion a až k bouřícím se poddaným intrikujícího krále Jana, který se stává králem po Richardově smrti. Děj ale nebudu prozrazovat. Film je bohatý na efekty, bojové scény i vtipné hlášky, ale samozřejmě se dočkáme i Robina, který napodobuje postavu Legolase z Pána Prstenů. Občas si člověk říká: Jak to dělá, že se pokaždé trefí?

Naše redaktorky doporučují: Robina Hooda musíte vidět na vlastní oči!Jste zvědavi na děj muzikálu? Podle zveřejněných kostýmů a návrhů scén bude muzikál z prostředí, v kterém si Robina Hooda většina lidí představuje - z lesa. Tvůrci díla ovšem neplánují děj řídit podle natočených filmů, ale po svém. Pokud se tedy chystáte na muzikál Robin Hood, doporučuji zhlédnout film. Když už nic jiného, přinese vám alespoň poznání, jak se Robin stal zbojníkem!

Červený koberec čekající na přicházející hvězdyPřed Slovanským domem čekaly na finalisty jejich věrné fanynky, které jim chtěly vyjádřit své sympatie a svou podporu v soutěži. Nutno říci, že toho setkání naše soutěžící moc mile potěšilo, a tak se se svými příznivci zastavili na krátké popovídání. Samozřejmě došlo i na společné fotografování na památku.

Robin a Mariana v Solidní nejistotěPo rozloučení s fanynkami před Slovanským domem se naši finalisté odebrali do klubu Solidní nejistota, kde se odehrávají všechny after party po skončení nedělních finálových kol. Dojmy ze zhlédnutého filmu byly silné, a tak bylo o čem povídat a co hodnotit. Nechyběli zde tvůrci muzikálu Ondřej Soukup a Gábina Osvaldová, ani finalisté castingu Robin Hood - Cesta  ke slávě. Na večírku se objevily i některé hvězdy, které už mají své role v muzikálu Robin Hood jisté, například Lucia Šoralová a Václav Noid Bárta. Zábava byla výborná a bujará, v pozdních nočních hodinách došlo dokonce i na decentní striptýz…

David s Viktorem a jejich karaoke showA jakoby finalisté neměli dojmů z filmu Robin Hood dost, odebrala se ještě ta vytrvalejší část ze Solidní nejistoty do jednoho nedalekého nočního karaoke klubu, kde se pak střídali u mikrofonu jeden za druhým a bez přítomnosti kamer i dotěrných novinářů se skutečně odvázali. Každý z aktérů dával do své skladby opravdu vše, mohutně a nadšeně povzbuzován svými kolegy v soutěži. Lucia Šoralová předvedla své 'zlato v hrdle'Pěkně se odvázali David s Viktorem, ale ani děvčata nezůstala se svými výkony nijak pozadu. Eliška ve svých pěveckých kreacích přímo excelovala.

Na pódium se nechala vyprovokovat i Lucia Šoralová a všem finalistům ukázala, že za nimi rozhodně nehodlá zůstat pozadu. Zkrátka celý večírek se proměnil v úžasný soukromý koncert, na který se nedá hned tak zapomenout. Byl plný radosti, energie, výborné muziky, skvělých pěveckých výkonů a improvizací. Party se protáhla až do pozdních ranních hodin. Ani se nechtělo věřit, že z téhle výborné a veselé party se už tuto neděli stanou zase rivalové v boji o hlavní role v muzikálu Robin Hood - Cesta ke slávě.