Lucka Vondráčková po roce Morganou

Morgana Lucie Vondráčková by chtěla vládnout světu23. května se v divadle Ta Fantastika opět sešel "plný dům". A zase všichni přišli na Excalibur. Po roce totiž v roli Morgany vystoupila Lucka Vondráčková. A že zase bylo na co se dívat potvrzoval i neutuchající potlesk členů fanklubu i obyčejných diváků. Mělo to být poslední představení Lucky v Excaliburu, následně bylo přidáno představení 26. září.

Lucčino vystoupení bylo nádhernéLucii společnost dělali "přední pražsťí umělci" v čele s Martinem Poštou jako Merlinem, Kamilem Střihavkou, který zaskočil za nemocného Jana Toužimského, který měl hrát původně, Ginevrou Ivou Marešovou a dalšími. Den hokejového finále, které bylo vítězné pro naše hokejisty, bylo i představení vítězné pro Lucii Vondráčkovou. Artuš Kamil Střihavka se zamiloval do Ginevry Ivy MarešovéAčkoli pro zranění a následnou operaci nohou dlouho nevystupovala, nebyla na ní zdravotní pauza vůbec znát a do role Morgany dala skutečně všechno.

Ačkoli hudbu Michala Pavlíčka s texty pánů Sahary Hedla, Třešňáka a Stiegerwalda fanoušci již neslýchají pětkrát až šestkrát týdně, jako tomu bývalo ve zlatých dobách Excaliburu, přesto se jedná o výjimečně představení, které se v TaFantastice hraje již dlouhýchMerlin v podání Martina Pošty byl nepřehlédnutelný sedm let. Iva Marešová již několikátý rok hraje Ginevru bez alternace, velmi dlouho hrál Merlina sám také Martin Pošta, kterého letos již několikrát vystřídal Vladimír Marek.

Aby nebylo představení pořád jen s jedním obsazením, naskočil do role Vortingera i Marcel Jakubovie, kterého jsem měla bez dlouhých vlasů trochu problém poznat. Příběhem v tomto představení provedl opět Martin Pošta, kterému se povedlo dokonale odbourat Kamila Střihavku (ostatně jako obvykle) ve scéně pohřbu. Láska versus nenávist a závistZnalce pak pobavilo i to, že Merlin místo trička "Ještě jsme nedotančili" měl nápis "Mor na ty vaše hrady". To u publika vyvolalo snad ještě větší smích než původní záměr. Lamoraka Radima Kalvodu pak nazval Lancelotem a ani si toho nevšiml.

Lancelotem byl Viktor Dyk, který také hraje tu roli již sám. Mordred Radim Schwab úlisností překypoval a jeho vystoupení byla odměňována velkým aplausemS Ivou Marešovou mu to opět ladilo dokonale. Převorka Tereza Hálová opět velmi dobře zazpívala, že "Věří v něho". Po delší době se publiku ukázal Vašek Noid Bárta jako Uther.

Nad výkony všech účinkujících nelze než jásat a tak pokud jste Excalibur stále ještě neviděli, rychle vyražte do divadla Ta Fantastika. Excalibur je dnes totiž již jediným ne-černo-divadelním představením tohoto divadla.

Merlin v šíleném tanci s Morganou Že by Merlin viděl přes plameny dneška budoucnost? Nádherná Morgana chce ovládnout i Čas... ... zatímco Ginevra zmírá láskou k Artušovi Artuš a mladá Morgana - umírající a rodící se Začátek Věku lásky a konec Věku kouzel?