Krvelačný Jack Rozparovač byl pokřtěn vínem rudým jak krev

Víno rudé jako krev pokřtilo Jacka RozparovačeDne 25. 5. 2010 proběhl křest kompletního CD Jack Rozparovač v malebném prostředí krásné terasy hotelu Mövenpick na pražském Smíchově, kam nás naprosto netradičně vyvezla hotelová lanovka. K vidění bylo nejen pozoruhodné panorama Prahy, ale též spousta hvězd divadla Kalich, včetně jeho vedení. A protože se akce konala v odpoledních hodinách, zářily na hotelové terase místo hvězd na nebi - hvězdy muzikálové.

Zlaté desky jsou předány, všichni jsou připraveni - křest alba právě začínáVše vypuklo po krátce po 16 hodině. Samotnému křtu předcházela ještě jiná příjemná událost, a sice předání zlaté desky za album předchozí - výběrové. Za původní CD si tak odnesl jednu zlatou desku  jistě spokojený producent Michal Kocourek, stejně tak jako potěšený autor hudby Vašo Patejdl. Vašo se nám navíc dojatě přiznal, že je to jeho zlatá deska po šestileté přestávce. A přesně tímto rudým mokem se křtilo Ocenění tedy byla předána a křest nového hudebního "dítka" mohl začít.

Následně tedy byly vyzvány dámy muzikálu Jack Rozparovač, aby se ujaly role sudiček nebo lépe řečeno hodných kmotřiček. Křtilo se rudým vínem značky Bodega Norton - Malbec, které stylově obarvilo CD krvelačného Jacka do ruda. Nutno podotknouti (pokud by byl někdo zmaten), že tentokráte se jedná oproti prvému CD o kompletní záznam představení. Jako bonus je k CD přídáno i DVD s dokumentem o tvorbě muzikálu, s rozhovory a klipy.

Čerstvé a šťastné hvězdy - Jan Kříž a Martina Bártová aneb Robin a Mariana  Po křtu samotném už byli muzikáloví umělci vydáni všanc fotografům a reportérům. Mimo jiné jsme zde mohli vyfotit a vyzpovídat  Hanu Zagorovou (kterou tradičně doprovázel její manžel - operní pěvec Štefan Margita), Leonu Machálkovou, Sabinu Laurinovou, Janu Vaculíkovou, Romana Vojtka (který si odskočil od své malé dcerky), usměvavého a spokojeného Robina Hooda neboli Jana Kříže, Josefa Laufera, Zdeňka Podhůrského nebo Richarda Tesaříka. Ještě ta správná póza pro fografy a můžeme jít na raut (Hana zagorová a Leona Machálková)A protože Robin Hood nemůže přece být bez Lady Mariany, tak zde bylo možno zastihnout i Martinu Bártovou jako speciálního hosta.

Pak už se jen jedlo a pilo za hudebního doprovodu křtěného cédečka, novináři hvězdy a tvůrci skončili v družné zábavě. A ačkoli ranní déšť jistě organizátory trochu postrašil, tak sluníčko nám přece jen nakonec dopřálo svých teplých paprsků. Nechť tedy Jack Rozparovač řádí v Londýně dál - tedy pardon v Kalichu.