V Ta Fantastice pokřtili Němcovou

Lucie Bílá vítá novináře a fanoušky na křtuV neděli 5. září 2010 se v divadle Ta Fantastika  konal křest prvního dvojčete Lucie Bílé, CD a DVD muzikálu Němcová. Jak se sama Lucie Bílá vyjádřila, šlo o její první samostatnou produkci. Kolem třetí hodiny odpolední se v divadle sešli tvůrci, hosté a novináři, aby společně pokřtili toto CD a DVD z muzikálu Němcová.

Před samotnou projekcí se publiku představil celý tvůrčí teamNěmcová nebyl muzikál v běžném slova smyslu, ale spíše hudební drama. Režisér Jiří Pokorný jej specifikoval slovy, „jsou to hudební obrazy volně inspirované životem a dílem Boženy Němcové“. Autorem hudby byl Václav Noid Bárta. Premiéra muzikálu Němcová se odehrála v divadle Ta Fantastika 12. května 2008.

Lucie Bílá jako Němcová, Kamil Střihavka jako její manželJednalo se o dílo kontroverzní, kritikou převážně zatracované. Přesto si našlo své příznivce a 3. května 2009 oslavilo první výročí svého uvádění. Pro svou kontroverzní povahu se druhého výročí nedočkalo, a tak 20. června 2009 mělo svou derniéru.

Muzikál Němcová! je opravdu 'v hudebních oibrazech...'Soudě podle DVD prezentovaného na křtu, šlo též o dílo emočně velmi silné. O této emotivnosti se zmínila i Lucie Bílá poté, co představila všechny tvůrce CD a DVD Němcová. Zmínila, že tento muzikál hrála velmi ráda, přestože po představeních nejednou odcházela zadním vchodem, protože potřebovala vydýchat emoce z role Boženy Němcové.

Ivanka Gottová pokřtila CD a DVD Němcová a použila k tomu klasické šampaňskéPak už Lucie Bílá přistoupila k samotnému křtu CD a DVD Němcová. Promluvila o tom, že když přemýšlela, koho zvolit za kmotra, uvažovala pouze o těch největších. Nakonec zvolila partnerku Karla Gotta Ivanku Gottovou, kterou přirovnala k osobnosti Boženy Němcové. Paní Ivanku osobně neznám, ale soudě podle jejího mediálního obrazu, mi toto přirovnání přišlo poněkud přehnané.

Lucie Bílá se ve foyer věnovala podepisování CD a DVD Němcová. Přišli si pro něj i ...Na jeviště přišel též Karel Gott a ujal se, pro něj netradiční role chůvy jejich dvou dcer, aby Ivanka mohla pokřtít CD a DVD Němcová, k čemuž bylo použito klasické šampaňské. Poté si diváci mohli vychutnat projekci tohoto díla ve vysokém rozlišení a pro obeznámené s technickými termíny, jde o vůbec první divadelní záznam pořízený v kvalitě Full HD. Recenzi tohoto CD a DVD najdete později na našem serveru.