Musicalnet.cz

  • Zvětšit velikost písma
  • Výchozí velikost písma
  • Zmenšit velikost písma
Creative Commons License
Email Tisk

Kat Mydlář lákal diváky ve Snídani s Novou

Snídaně s Novou se zúčastnili snad všichni účinkující, moderátorka v kostýmu Žofie vyzpovídala i Ilonu CsákovouJe pátek, půl sedmé ráno, většina lidí míří s ospalým nebo nepřítomným výrazem do svého zaměstnání, nebo vzdělávacího zařízení. Najdou se však i tací, kteří nemíří ani do práce nebo do školy či gymnázia. V sedm hodin se u Divadla Broadway na náměstí Republiky seskupuje hlouček skládající se přibližně z dvaceti fanoušků tohoto divadla. Nechybí ani Roman Janouch, vedoucí fanklubu Divadel Hybernia a Broadway.

Nadšené děti dostaly trička Snídaně s Novou a vyfotografovaly se s autorem muzikálu Michalem DavidemPo sestupu do útrob divadla přítomní zjišťují, že zde zdaleka nebudou sami, podporou zpěvákům v hledišti budou také děti z různých základních škol. Před vstupem do hlediště je možné se občerstvit koblihami a balenými croassainty (7 days), na chuť jsou k dispozici sušenky, ovoce a zákusky. Z teplých nápojů zmíním například čokoládu.

Červená trička dětí v publiku jasně svítila do tmyVětšina příchozích dostala před usazením triko v bílé, fialové nebo modré barvě. To by samo o sobě nebylo nic divného, kdyby ovšem trika nebyla potištěna nápisem Marian Vojtko a na zádech nebyla jeho fotografie. Stejná trika se prodávala na jeho sólovém koncertě jako fanouškovský materiál. Žáci základních škol se ale neostýchali, oblékli se do nich a rovnou by se mohli přihlásit do fanklubu Mariana Vojtka, i když většina z nich nejspíš ani nevěděla, kdopak ten pán je. Pohled to byl úsměvný, mnoho z přítomných fanoušků divadla a možná i Mariana Vojtka určitě stejně jako já nechápalo pointu tohoto nápadu, mnohem více by zajisté potěšila trika s logem Snídaně s Novou, vždyť diváci v podstatě fungovali od sedmi do devíti hodin jako kompars. Potěšeno tímto způsobem bylo ovšem jen pár dětí.

Rozhovor s objevem Michala Davida Alžbetou Bartošovou se odehrával na balkóněPokud by si čtenář myslel, že přítomní byli svědky toho, co jiní viděli v televizi, mýlil by se. Ne, mnohem více viděl ten, který pořad sledoval z pohodlí domova než pozorovatel, který seděl dvě hodiny v divadle, a to z toho důvodu, že většina ukázkových písní byla předtočena dopředu a rozhovory se většinou odehrávaly v zákulisí, naživo se konal duet Tomáše Trapla a Kateřiny Brožové s písní Věřím dál, a to třikrát, z toho dvakrát nanečisto, rozhovor s Ilonou Csákovou, Kateřinou Brožovou a Tomášem Traplem, další rozhovor s producentem ČeskoSlovenské Superstar Vítem Pokorným a superstar Vlastimilem Horváthem, a rozhovor s autorem hudby k tomuto dílu Michalem Davidem a producentem Oldřichem Lichtenbergem, kterému byl přítomný téměř celý ansábl zpěváků a zpěvaček v různorodých kostýmech a rozhovor s Alžbětou Bartošovou, ovšem o něm nikdo nevěděl, ač byl natáčen v tu dobu, protože se konal na balkóně.

Tomáš Trapl a Kateřina Brožová společně zazpívali duetVýše zmíněné mohly vidět i slyšet základní školy, které obsadily přední část hlediště, fanklub, který byl ovšem usazen dozadu na úroveň zadního balkónu, takové štěstí neměl a v postatě neslyšel nic kromě duetu Trapla a Brožové, protože rozhovory byly odmluveny do mikrofonů moderátorské dvojice toho rána, Marty Ondráčkové a Aleše Lehkého.

Jedno dítko z předních řad si dokonce odneslo čtyři vstupenky na tento muzikál, když porazilo další tři soutěžící nakreslením postavy Kata Mydláře.

Na dekoracích a kostýmech producent rozhodně nešetřil, na představení to bude vidětPřítomní také měli možnost pozorovat a zkoumat projekce, kterých se v době nečinnosti kamer vystřídalo několik. Na jedné z nich mohli zúčastnění vidět letícího havrana s červenýma očima, na druhé projekci se pohupovaly vlčí máky s obilím, třetí byla prohlídkou do vytvořených uliček v centru Prahy, během níž každému pohled padl na kašnu, ze které začne vytékat krev, a jako povodeň se rozlévá po ulicích až k orloji na Staroměstském náměstí (nečekejte ovšem, že dříve orloj vypadal jako dnes). Tato projekce nejspíš bude symbolizovat popravu dvaceti sedmi českých pánů dne 21. června 1621.

Moderátoři vyzpovídali hlavní hvězdy muzikálu Kat MydlářDále byli na akci přítomni například Marian Vojtko v civilu, Zbyněk Fric, Gloria Fricová, která se v písni Věřím dál bohužel jen mihla, Bohuš Matuš, kterého většina lidí nejspíše poprvé uviděla v kostýmu Kata Mydláře, kterého bude ztvárňovat, Daniel Hůlka, Radka Fišarová, Vilém Čok, přítomen byl v podstatě celý ansábl.

Pokud jste neměli možnost vidět nic z výše psaného a nezhlédli jste ani páteční Snídani s Novou nezoufejte, celý záznam najdete zde.

writeFlash({"flashvars":"media_id%3D725148%26ad_file%3Dnoad%26autostart%3Dfalse%26config_file_append%3Dsite_id%3D23000%C2%A7ion_id%3D-89588","src":"http://archiv.nova.cz/static/cz/shared/app/MediaCenter_Catchup.swf","wmode":"transparent","allowfullscreen":"true","quality":"high","width":"420","height":"355"});

Komentáře k článku

avatar Romča
0
 
 
Velmi mile napsané, snad jen 2 technické detaily, fanklubáků se sešlo přes 30 a trička s logem Snídaně se zřejmě rozdala už vloni na Baronovi:)
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Renata Kratochvílová
0
 
 
Děkujeme za upřesnění detailů přímo z místa činu :o)
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Veronika Pacasová
0
 
 
Děkuji za pochvalu a za přesnější informaci, na tričkách s logem Snídaně mě mrzelo to, že se k nim fanklub DB a DH, alespoň podle toho, co jsem měla možnost vidět, vůbec nedostal ani na této akci, ani minulý rok na Baronovi.
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Katka
0
 
 
Trička loni na Baronovi byly pro všechny, jedno mám doma a ne jen já :o) Problém se k nim dostat vůbec nebyl. Letos je měly děti jen některé, asi bylo málo kusů. Zbytek si musel vystačit s trikem Mariána. :o)
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Veronika Pacasová
0
 
 
Dobrý den, děkuji za příspěvek, můžete mi prosím sdělit, kde se tedy dala sehnat? Já zase vím, že je nedostalo více lidí, nejen já. Přítomná jsem byla od pěti hodin ráno až do konce, na natáčení živých vstupů jsme žádná trička nedostali, byla dána pouze dětem a ani po skončení akce jsem je nikde neviděla nabízet.
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Katka
0
 
 
Trička byly u levé šatny, z pohledu od vchodu, vzít si je mohl každý.
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Katka
0
 
 
Tedy pro upřesnění, nikdo je nenabízel, kdo přišel ke "stolu" s bednou mohl si ho vzít.
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Veronika Pacasová
0
 
 
V tom případě je škoda, že to bylo provedeno touto formou, protože mnoho lidí včetně mě si bedny vůbec nevšimlo a divilo se, proč děti mají trička a oni ne. Každopádně děkuji za upřesnění.
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Romča
0
 
 
Veru, Katka popisovala loňskou situaci v Hybernii. Letos žádné krabice opravdu už nebyly. Nic bych za to nedal, že ta červená trička měly děti už z loňska...
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Romča
0
 
 
Děkujeme Renatce za skvělý automat s názvem "Děkujeme" :)
PS: pokusím se spáchat nový Kat matroš na náš web:)
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Merty
0
 
 
Předně bych chtěl upozornit na to, že už se tu léta v případě produkcí z tvůrčí dílny Lichtenberg-David-... používá označení "muzikál" pro díla, která muzikály nejsou. To, bohužel, zavedl právě producent divadla Broadway a pod tímto označením uvádí všechna svá díla a k tomu si ještě dovolil, aby si to pojistil, nazvat drze a nepokorně (to může udělat jenom člověk, který o divadle neví vůbec nic) divadlo podle slavné new yorské muzikálové čtvrti - Broadway :-) Všechno jsou to OPERY, moderní opery, ne muzikály! Muzikál je divadlo, které zpívá, hraje a tančí. V tom, co jsem viděl, a schválně už několik let tyto produkce sleduji, se jenom zpívá. O herectví nemůže být řeč téměř u nikoho (možná s výjimkou Moniky Absolonové, ale i to je stále herecký podprůměr), zkuste zajít na nějaké činoherní představení do jiného divadla a zamyslete se nad tím, co tam uvidíte, nebo se podívejte na dobrý film, pokud neuvidíte rozdíl mezi př.: Marianem Vojtkem, Tomášem Traplem a př.: Ondřejem Vetchým a Karlem Rodenem, pak je někde chyba :-). Na muzikál není možné nějak slevovat nároky, je to jeden z nejtěžších divadelních žánrů, jaký byl kdy vymyšlen, ale tady jsme zvyklí si to herectví od něj nějak "odmýšlet". To nikde jinde ve světě neexistuje! Samozřejmě, je to tím, že tady není konkurence, jako jinde. Pan právník Lichtenberg si řekne: "Lidem se to asi líbí, tak si zase namastíme kapsy, Míšo, napiš do příští středy "muzikál", já mezitím zavolám Pepovi Vojtkovi, jestli se mu bude chtít. A ty, Maruško, zařiď, ať máme na každým nádraží plakáty a napište na ně, že to bude bomba, která bouchne v únoru!" Takové dílo, tvořené v těchto podmínkách a za těmito účely, s pouhou motivací výdělku peněz, prostě nemůže být v žádném ohledu kvalitní, i kdyby ho psal kříženec A. L. Webbera s Johnem Kanderem ve svých nejlepších letech. A prostě když je to už blbě napsané, tak se z toho těžko dá při zkoušení něco vytěžit, navíc, když všechny to pop hvězdy ani neví jak, protože prostě s divadlem neměli nikdy nic společného. Co se tance týče, tak je zde zvykem, že všechno nesmyslně odtančí company, jejíž choreografie je ještě ke všemu natolik nekonkrétní, že nemá absolutně smysl. Výsledkem čehož je, že na scénu přijde zpěvák (a to ještě jaký!!!) nastoupí z jedné strany na forbínu, nechá se povozit na točně, případně vyvézt(odvézt) na propadle, zazpívá a odejde druhou stranou, nastoupí další, až se tak poskládá celé operní leporelo, chybně zvané muzikál. K tomuto komentáři mě vyprovokovala neustálá snaha ze strany Divadla Broadway a Hybernia dělat z lidí debili, nechat jim měknout mozky a jenom vydělávat. Kleopatra byla první a poslední věc, která za něco stála, protože byla nová a PRVNÍ, od té doby všechny další věci fungují na absolutně stejném principu a prostě to nefunguje, nepřináší to nic nového, jenom se recykluje, mate to diváka, ničí vkus, dělá bordel v tom, co je a co není muzikál. A pokud mi někdo chce odporovat (jakože s tím počítám :-) ), tak ať otevře nejdřív oči, rozhlédne se, popojde kus dopředu, zastaví se, zamyslí se, otočí se zpět, zpátky dopředu a teprve pak ať mluví! Neříkejte mi, ať si to jdu zkusit sám, ať nejdříve něco napíšu sám, ať se du předvést a pak kritizuji, to nejsou vůbec přípustné argumenty. Přece pokud budu chtít, aby mi v lékárně dali léky na chřipku a místo toho dostanu koňskou mast, tak mám právo vyjádřit nespokojenost a nemůže po mě nikdo chtít, abych si šel zkusit vydávat léky, když jsem tak chytrej. Řeknete mi, že tam jdete, abyste se bavili, odpočinuli si? Ano, souhlas, to já taky, ale tohle mě nebaví a rozhodně si u toho neodpočinu, když mi to působí svalovou křeč, a vy byste taky neměli. Nemusíme chodit daleko, zajeďte si do Německa, myslíte, že tam jsou jiný lidi? Taky chodí na muzikály, a odpočinou si a baví se u něčeho, co má hlavu a patu. A když půjdeme ještě blíž, tak zaplať pánbůh za Městské divadlo Brno :-)
Jo, jo, my tu Ameriku nedoženeme, i kdyby nám šla naproti. Ale aspoň se o to pokoušet a neztrácet naději! Když chce někdo dělat muzikál, tak to taky má umět.
"Divadlo se nemá brát příliš vážně, ale má se dělat pořádně" - Jan Werich
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Renáta Kratochvílová
0
 
 
Dobrý den,
rozhodně Vám nechceme říkat, abyste šel sám hrát divadlo nebo muzikálový kus zkomponoval, a tím méně snad upírat Vám Váš názor. Doporučení v tomto smyslu snad nikdy ze stran MusicalNetu ani nezaznělo, tedy alespoń si nejsem vědoma.

Stejně tak, jako respektujeme názor Váš, byste však měl respektovat i názor ostatních a dát mu též prostor. Každý má právo si vybrat dle svého vkusu a potřeby a Vaše věta - cituji: "A pokud mi někdo chce odporovat (jakože s tím počítám :-) ), tak ať otevře nejdřív oči, rozhlédne se, popojde kus dopředu, zastaví se, zamyslí se, otočí se zpět, zpátky dopředu a teprve pak ať mluví! ", toto bytostní právo upírá ! Nelze lidem diktovat, co se jim má nebo nemá libit, to je rozhodnutí každého jednoho jedince. Čili, můžete se rozhodnout, že daná díla nenavštívíte, máte plné právo je zhodnotit dle svého pocitu a přesvědčení, ale nechte protor i protistraně, protože od toho tyto diskuse jsou.
Děkujeme za Váš názor a přejeme hezké dny
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Merty
0
 
 
Dobrý den,
vytrhujete věty z kontextu, což je častý jev. Já nikomu nezakazuji, aby měl názor. A ani, to, co jsem napsal, není názor, je to REFLEXE SKUTEČNOSTI. Tak to prostě je! Všichni víme, že když si kupujeme housku na krámě, nechceme, aby byla plesnivá. Pokud je, tak víme, že je to špatně a nemělo by to tak být. To je skutečnost. Co si o tom kdo pomyslí, jaký na to bude mít názor, je už jeho věc. Někomu to přijde jako nešťastná náhoda, jiný přestane do té pekárny chodit. Ale nikdo z nich nezmění fakt, že ta houska byla plesnivá. Stejně tak já jsem chtěl jenom upozornit na to, že se nám tu předkládá něco, co se tváří, jako muzikál, ale muzikál, v pravém slova smyslu, to není. Ještě jednou opakuji, že to není můj názor, ale fakt.
Hezký den i Vám!
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Renata Kratochvílová
0
 
 
Nemysím si, že věta je vytržená z kontextu - právě naopak. Váš názor respektuji, ale jediné co se mi nelíbí, že svůj NÁZOR vydáváte za FAKT. Fakt neni ve světě umění NIC. Není změřitelné, nedá se zvážit ani změřit, a to, že určitá hudební díla považujete za zdařilejší a některá méně je jen úhel pohledu, který by však neměl být prezentován jako dogma. Bylo by to stejné jako říci "Rembrandt je lepší než Da Vinci a to je fakt.". Tak to přece ve světě umění nechodí! Máte plné právo říci "Nelíbí se mi, protože...", ale rozhodně nelze podobné projevy vydávat za fakt, to je poněkud sebestředné.
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Merty
0
 
 
Opět si nerozumíme, nebo spíš nechceme rozumět. Neříkám, že je tohle lepší a tohle horší. Odmítám, že zde prezentuji dogma. Upozorňuji na to, že se nám tu předkládá něco, co se na první pohled tváří jako muzikál, ale muzikál to není. Myslíte si, že v umění nejde přesně určit, že toto je surrealismus, toto dadaismus a toto nový směr? Opravdu ne? Já zde mluvím o pravidlech, i muzikál má své rysy, charakteristiky a podmínky, pro které může být nazýván muzikálem (ať už je celozpívaný, polo,...), stejně jako, činohra, balet, opera, opereta, alternativní divadlo, ... Myslíte si, že v umění nejdou nastavovat kritéria, podle čeho bychom ho tedy rozlišovali? Já se pohybuji ve světě umění dlouho, vím, o čem mluvím. To, jestli se někomu líbí tohle nebo tohle je už jeho věc, a já mu to přece neberu a nechci brát a ani nemůžu. Resp. jde o dlouholetý úspěšný podvod a tunel, klamavou reklamu, a tudíž možná, dokonce, zákonem postihnutelné podnikání (kdyby se v tom někdo chtěl vrtat :-) ). Ano, i na umění se dá uplatnit zákon, nemyslete si, že ne.
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Renata Kratochvílová
0
 
 
Určitě Vám neoponuji, že i umění lze na základě společných znaků roztřídit do kategorii, možná jsem jen vybrala špatný příklad v podobě dvou malířů nestejného stylu. Nicméně i to, co tak haníte ve zmiňovaném divadle - určité dané prvky muzikálu, přestože třeba jen TEORETICKÉ - tzn. tanec, zpěv a herectví, zcela jistě má. V jaké míře a jak zdařile - to už je přece otázka kvality nikoliv žánru - to potom sám sobě odporujete prvým a posledním příspěvkem.

Ale to bychom pořád dikutovali dokola, a přestože je to diskuse velmi zajímavá, byla by nekonečná a to asi ani jeden nechceme...

Takže díky za zajímavou výměnu názorů a doufám, že nám i nadále zachováte přízeň, byť hodnotíme i díla, která nejsou dle Vašeho gusta
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Romča
0
 
 
Renatko, obdivuji Tvoji trpělivost s tímto nikoli odborníkem, ale ze stylu psaní spíše fanatikem, jenž dodnes zřejmě nepochopil (nebo spíš nechce pochopit), že pod pokličku s názvem Opereta, muzikál a jiný hudebně dramatický žánr se vejde leccos. Pokud tedy subjektivně (nikoli objektivně) nepovažuje produkci divadel Broadway a Hybernia za muzikál, není nic snazší než to považovat za ten jiný hudebně dramataický žánr, kam se určitě vejde...
PS: je pozoruhodné, že Merty navlas stejným příspěvkem tapetoval i konkurenční server a na konkrétní a detailní reakci, kde mu mj. bylo vysvětleno, že Broadway nenazval Broadwayí pan producent Lichtenberg, ale že Broadway je historický název (stejně viz pasáž, drívější Cinema Broadway) z první republiky, tam už nereagoval...
Problém spíš vidím jinde. Že sem na musicalnet.cz n. r.od té konkurence opravdu krom lidí kolem musicalnetu či našich fanklubáků už skoro nikdo nechodí, nebo pokud i chodí, tak v diskusích nepíší. A jukněte se, jaká se tam vždycky strhne lavina diskuse a rekordních přístupů zejména kolem nového počinu DB a DH... Že by právě to bylo důvodem Mertyho rozčilování?! Jenže ponaučení by si z toho měl vzít spíš někdo jiný než on (u něj to stejně nehrozí) - ač je mi to líto:(

* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Michal Škvor
0
 
 
Ahoj Romane, diskuze, která není plodná, vyčerpává. Dobře, že nás nevyčerpává odpovídat na různé invektivy a jiné "diskuzní" tvary. Takto ušetřený čas můžeme věnovat práci, kterou všichni věříme :-)
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Jirka
0
 
 
Merty, nezlob se na mě, ale byls v Německu na muzikálech? Já ano a věř mi, že to je mnohdy ještě větší průšvih než u nás. Píšou tam kusy o všem možným, stavbu to má stejnou, jsou to taky pásma a hlavu ani patu to nemá. Nehájim Broadway, ale věděl jsem na co jdu a moje očekávání se naplnilo. Bylo mi jasný jaká bude hudba, to přece každej víme dopředu, když to napíše Michal David, že to bude v jeho stylu a pár věcí vůbec nebylo špatných. Některý lidi skvěle zpívali a mnozí i hráli. Ale ano, vlastně možná i líbilo (nevím sám) ale neříkám že super. Takže tak, ale nemůžu vystát to, co píšeš. A věčné opojení MDB už mě taky štve, protože třeba u Mary Poppins jsem chtěl vstát a rozbít všem čumák! Hloupý, přeplácaný a taky dělaný na efekt, je super, že Mary lítá, ale týhle inscenaci už chyběl jen ten laser. A to není jediný kus u kterého mi v MDB bylo zle. V podstatě je pár kusů, které se mi líbily. Čarodějky v Brně, Dracula v Hybernii, ještě možná Producenti a kdysi Johanka a Krysař v původních verzích. A upřímně mi tedy Kleopatra přijde o dost horší než Mydlář, obzvlášť tím trapným humorem bohů-vypravěčů. HAWK
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Mike
0
 
 
A kdy bude ta slibovaná recenze? Nějak to trvá :)
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Renata Kratochvílová
0
 
 
Jistě bude, trpělivost přináší růže, vyčkejte - máme toho hodně. Pokusíme se do konce týdne.
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar to je úplně jedno
0
 
 
A je sobota, týden a dva dny po premiéře:
Já tedy nevím, jak až trpělivost růže přináši, jak sděluje paní Kratochvílová a jak za ušetřený čas věnoval své práci pan Škvor a kolektiv ... ale, 9 dnů dnů od premiéry nejste schopni uveřejnit článek z ní, natož, váš poslední příspěvěk vyšel zde, to už bude skoro půlměsíc co... To by mě tedy zajímalo, co ty růže a ušetřený čas pro vaši práci přináší. Mě to přijde jako docela ostuda toho magazínu ... !
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Renata Kratochvílová
0
 
 
Vážený čtenáři,
nějak si neuvědomuji, že bych byla Váš podřízený a tudíž se Vám (stejně jako většina mých kolegů) zodpovídala ze svých časových či jiných pracovních prodlev. Každý z našich spolupracovníků je plně zaměstnaný člověk se svými pracovními závazky a činnost na Masicalnetu vykonává zcela ve svém volném čase a zadarmo.

Pokud nám chcete platit účty, abychom nemuseli chodit do práce - tak můžeme vystavit článek klidně ráno po premiéře, v opačném případě si nechte svoje impertinentní poznámky pro sebe - skutečně na ně nejsme zvědavi a čas takto stravený odpovídáním na hloupé invektivy považuji za mrhání.
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar to je úplně jedno
0
 
 
A teď jsem si ještě všiml i malého "fópá" s vaším videm zde: "Nastala chyba - Video bylo odebráno". To jste asi něco porušili, což :-)
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Michal Škvor
0
 
 
Milý anonyme, kdybys nejdříve myslel a pak psal, pak bys zjistil, že video odebrala TV Nova ze svých stránek, kam bylo legálně linkováno :-) Zkrátka přestal fungovat link.
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar to je úplně jedno
0
 
 
A kdybyste nejdříve myslel vy, tak byste již dávno odebral ten přehrávač s prázdným videem. A husy jsme spolu nepásli, tak mě netykejte!
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Renata Kratochvílová
0
 
 
Vážený pane,
věřte, že až budeme potřebovat zase "fundovaně" poradit, tak se na Vás s důvěrou obrátíme. Dle Vašich představ bychom měli veškeré zde použité externí materiály stále kontrolovat a případně odstraňovat? Tak nějak byste si to představoval? Zkuste svoji vizi navrhnout ještě i jinde, zvláště velké portály to ocení - budete za hvězdu! Na Vašem místě bych neváhala ani minutu... Ale to Vy jistě zvládnete narozdíl od nás jistě žádné časové prodlevy nemáte..
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Michal Škvor
0
 
 
To je pravda, nepásli. Je to možná škoda, neb bych nyní znal pravé jméno toho, kdo se nerad představuje a skrývá se ve stínu internetu...
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Romča
0
 
 
Přesně tak, obdivuju vaši trpělivost, že se s tím anonymem, co se ani neumí podepsat, vůbec bavíte... I když dost často nad těmi termíny tady taky kroutím hlavou, v jednom se musím serveru musicalnet.cz zastat. Ano, dělají ho dospělí pracující lidé. Až to bude parta studentů či nepracujících jedinců jako u konkurence, pak se to bude vytahovat bleskovými recenzemi...
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
* Jméno
* Mail
WWW
Přidat komentář
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
 
Sdílej na Facebooku

Creative Commons

Creative Commons License
Photo & text by Michal Škvor & team Musicalnet.cz is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Unported License. Based on a work at www.musicalnet.cz

Certifikace

Tyto stránky jsou archivovány v systému Národní Knihovny v projektu

 STRÁNKY ARCHIVOVÁNY NÁRODNÍ KNIHOVNOU ČR


Musicalnet.cz

Copyright © Michal Škvor & team, 2004 - 2024 pro Musicalnet.cz. Všechna práva vyhrazena. Fotografie ani články nelze používat na jiných webech bez písemného svolení autorů.
Joomla! je svobodný software šířen pod GNU/GPL licencí.