Děti Ráje po dvěstěpadesáté

Děti ráje přivítaly 200.000 návštěvniciDěti Ráje oslavily v pátek 8. dubna 2011 už svoji 250. reprízu. O tomto muzikálu se hodně mluví i píše někdy v dobrém a někdy ne příliš v dobrém. Přesto je to v současnosti jeden z nejúspěšnějších a nejnavštěvovanějších projektů. A není se čemu divit, vždyť mnozí se sem vrací už po několikáté. Ani já jsem ten pátek nešla do GOJI poprvé. Ale i tak jsem se na představení moc těšila, protože je mi tam vždycky hezky.

Sagvan Tofi, Martin Zounar a Braňo Polák s 200 000. návštěvnicí v zákulisíMuzikál Děti Ráje měl premiéru 14. listopadu 2009 a vlastně pomohl nastartovat kariéru hned několika velice talentovaným mladým umělcům (ať už zpěvákům nebo tanečníkům). Je doplnili zkušenější kolegové a vznikl výborně fungující tým. Prostě tento geniální nápad producentů se podařil. A všichni doufáme, že se bude dařit i dál. Každý muzikál během svého uvádění projde změnami a vyvíjí se. A stejně tak se Děti Ráje sžívají se svými rolemi a postupně si je utvářejí. Jejich nadšení a pozitivní nálada je z nich cítit při každém představení.Míša Sejnová a Decibely lásky

Výjimkou nebylo ani 250. představení, které by podle mě mohlo mít trošku slavnostnější náladu. Kdybych nevěděla, že jdu na 250. reprízu, tak se to ani nijak nedozvím. Možná jen podle neobvykle velkého počtu novinářů v hledišti. Slavnostní nálada sice v divadle panovala, ale málokdo věděl proč. Chyběla mi nějaká informace pro běžného návštěvníka divadla. Přesto představení jako vždycky splnilo moje očekávání.

Kájina a Eva přicházejí dobýt diskotéku RájTomáš Löbl jako mladý Michal komentář nepotřebuje. Zvládá tuhle roli s naprostým přehledem a lehkostí a skvěle se doplňuje s mladou Evou Míšou Sejnovou. A možná ještě lépe s druhou Evou - Petrou Doležalovou. Prima k sobě sedí i jejich „dospělé provedení“ Míša Horsáková a Peter Veslár. A pokud v obsazení objevím dvojku Martin Zounar a Braňo Polák, tak vím, že se budu hodně dobře bavit. Snad jen co mi v pátek vadilo, byl Šoumen Martin Bačkovský. Tahle role podle mého názoru mnohem lépe sedí Honzovi Hönigovi. Ale musím říct, že i 250. představení se hodně povedlo a každý divák si to náležitě užil, včetně mě.

Tomáš Löbl předává dárky 200 000. návštěvniciAť už patříte k fanouškům Tomáše Löbla nebo Františka Pytlouna, do GMH jdete vždycky v očekávání kvalitních výkonů, dobré zábavy a odcházíte plni energie a s příjemnou náladou. Tohle je fakt, který se za téměř rok a půl a 250 repríz nezměnil. A všichni doufáme, že ani ještě dlouho nezmění. Co se mění, jsou občas herci v muzikálu, a tohle se nevyhne ani Dětem Ráje. A právě 250. repríza byla derniérou pro mladou Kájinu Martinu Cerhovu. Od soboty můžeme v roli Kájiny vídat Věru Vodičkovu, kterou známe zatím jen z taneční company. Přejeme hodně štěstí Martině i Věrce. A jaké tady bylo 250. obsazení?

Obsazení
Mladý Michal Tomáš Löbl
Mladá Eva Michaela Sejnová
Dospělý Michal Peter Veslár
Dospělá Eva Míša Horsáková
Tom Martin Zounar
Stanley Braňo Polák
Bára Genny Ciatti
Mickey Michel Foret
Šoumen Martin Bačkovský
Mladá Kájina Martina Cerhová
Velká Kájina Lucie Pospíšilová
Malý Čusbus Rudolf Mašata
Dospělý Čusbus Patrik Plesinger
Michalův otec Jaroslav Klein
Ředitelka Vostrá Barbora Rajnišová
První vyhazovač Vít Bečvář
Druhý vyhazovač Jaroslav Nicola Milíček

Přípitek s 200 000. návštěvnicíAle v pátek nezůstalo v GOJE jen při oslavě 250. představení. Děti Ráje přivítaly 200.000 návštěvníka (tedy spíš návštěvnici). A vítání to bylo vážně slavnostní. Produkce spočítala, že 200.000 návštěvníkem bude divák, který do divadla vstoupí jako 32 v pořadí. Zajímavostí je, že se tak stalo přesně v 18:18, kdy do divadla vstoupil mladý pár. Jako první překvapené Anně Hlaváčkové pogratuloval Sagvan Tofi, který jí předal permanentku. Poté Braňo Polák a Peter Veslár dívku uchopili a unesli... k přípitku, kde jí Tomáš Löbl, Míša Sejnová i Horsáková předali další dárky a všichni jí popřáli.

Po přípitku na její zdraví se dívka a její přítel šli podívat do zákulisí, kde jim každý ukázal svou šatnu, a také kde se co děje. Nejsilnějším zážitkem jistě byla návštěva pánské šatny, kde se také společně vyfotili. Při 800. výročí obce Bičovice, v předposlední písničce Michaela Foreta se na lešení objevilo o jedno „dítko ráje“ více.Takový zážitek se jindy nepodaří, takže si výherkyně šla dát drink a posadit se do hlediště, které se již začalo plnit.

Na konci představení se jubilejní návštěvnici Anně Hlaváčkové dostalo stejného privilegia jako již dříve 100.000 návštěvnici, a to že se směla zúčastnit představení v herecké epizodě. Pozorný divák si mohl v závěru představení všimnout, že při 800. výročí obce Bičovice, v předposlední písničce Michaela Foreta se na lešení objevilo o jedno „dítko ráje“ více. Věřím, že si tohle slečna určitě náležitě užila a že to nebyla její poslední návštěva Dětí Ráje. Třeba příště přijde jako 300.000 divačka :-)

Sagvan Tofi gratuluje 200 000. návštěvnici Diskoška je v plném proudu Tomáš Löbl jako mladý Michal Kájina si z Michala dělá legraci, ale ten bez legrace miluje Evu
Básničkář Michal má kamaráda Čusbuse, se kterým 'jsou sehraní' Diskoška přeci jenom bude! Co to piješ...Colu? Ač se Michal brání, některá místa magicky přitahují pozornost.
Míša Sejnová a Genni Ciatti před představením Když se Míše Sejnové zadaří, tak Poupata na diskotéce zapaří! Na, vem si ji, já už ji potřebovat nebudu Ty jsi asi Marťan, ne?
Celým muzikálem se prolínají živé choreografie Tvoje kytara - tu jsi mi dal před dvaceti lety. Do dneška jsem ji opatroval. Kde já mohl dneska být, nebýt tý ženský... Hele a víš, jak se pije na čápa? Letí, letí a ...
Přísaháš? Přísahám! Mickey je vítězem soutěže, to vám říká Šoumen! ''...bylo to venku v dešti...'' - Mickyho píseň pro Báru Závěrečné hudebně taneční defilé nabije diváky energií