Gunčíková se kroutila před kamerou

Že by Gábina zvala někoho do náruče?Gábina Gunčíková, finalistka soutěže Česko-Slovenská Superstar se přes dvě hodiny kroutila před kamerou. Nebylo to však, že by předváděla módu, ale proto, že se v Divadle Broadway dělaly dotáčky do muzikálu Kleopatra, v jehož posledních čtyřiceti reprízách se bude alternovat s Kamilou Nývltovou. A my jsme mohli být při tom.

Pohled hodný královny KleoGábinyGábina je od dob soutěže zvyklá pózovat před objektivy fotoaparátů, ale dotáčky jsou něco zcela jiného. Jarek Voborný, který stál za kamerou, Gábině vždy vysvětlil, co potřebuje, aby udělala, a ona to zkoušela. Ač bylo v prostoru kamery docela teplo, přesto bylo Gábině zima. Lehké šaty, které více odhalují, bosá a pod proudem vzduchu z ventilátoru… komu by zima nebyla?

tn_MS11C-072898Je pravda, že to Gábině coby Kleopatře hodně slušelo. Jen její unavený výraz mezi jednotlivými scénami prozrazoval, že předvánoční shon i na ni dolehl, a už se těší, až si o Vánocích v kruhu rodiny odpočine. A začátkem nového roku zase kolotoč zkoušení, neboť svou roli musí umět během cca devíti zkoušek, zatímco jiní na zkoušení měli 1,5 měsíce.

Kleopatra se může tvářit bezradně, ale nikdy není úplně bezradná„Tak Gábino, potřebuji pohled do boku, sklopit oči, a potom se otáčet dopředu a ty oči pomalu zvedat, a takový svádivý výraz. Připravena? Tak… akce!“ ozývalo se několikrát od kamery, než se záběr povedl dle představ režiséra a kameramana v jedné osobě.

„Tak to máme, pojď se podívat na další záběr… Je to jasné? Tak se připrav… Martine, přidej mi vítr… Pozor! Akce!“ a již se tvoří další záběr, který bude vypadat úplně přirozeně, až bude s počítačovým pozadím smíchán a stane se jako filmová dotáčka součástí scény. To se stane už brzy, málokoho ale napadne, že jeden takový záběr se tvoří až deset minut, aby se objevil třeba jen na patnáct vteřin.