Pražský hotel Marriot se stal na pár hodin pohádkovým ostrovem

Královna Kapeska v podání Báry BasikovéTerasa hotelu Marriot a přilehlý salónek se v pondělí 27. srpna 2012 zaplnily pohádkovými postavami královen, králů, princů, ale i čertů a dalších pohádkových postav. A byla to opravdu podívaná velmi zajímavá, i když nezvyklá. Pamatuji si slova Evženie Rážové, se kterými jsem souhlasila, že nám všem chybí „krásno“. V dubnu letošního roku slíbila, že udělá vše pro to, aby kostýmy potěšily oko i duši. Myslím, že svůj slib splnila na jedničku. Moje vnučka by k jedničce přidala jistě i hvězdičku. Kostýmy se opravdu povedly. Líbily se hercům, zpěvákům a tanečníkům a věřím, že je pochválí malí i velcí diváci.

Ďábelský Petr Urbánek a Patrik PlesingerNeobvyklou, barvami hýřící módní přehlídku vtipně moderovala Michaela Nosková, která si také jeden k kostýmů v roli Lesanky oblékne. Báru Basikovou, která v muzikálu ztvární jednu z alternací královny přírodních sil Kapesky, kostým úplně rozzářil. Opravdu jí moc sluší. Stejně bych však mohla chválit jeden kostým za druhým. Čerti Petr Urbánek a Patrik Plesinger si kostýmy, které jsou jiné než vídáme běžně, určitě oblékli rádi. Došlo i na krájení dortu - naštěstí to nebyla rekvizita, chutnal výborněAle i píseň, kterou jim na míru „ušili“ autoři hudby František Pytloun, Petr Kutheil a Tomáš Beran s vtipným textem Kristýny Pixové zpívali s radostí.

Stále ještě nevíme, do jaké míry kapka medu ovlivní pohádkový muzikál. Hvězdné obsazení pěveckých i tanečních rolí však slibuje mnoho krásných zážitků. Písně nejen pobaví, potěší, ale i poučí. Princ Mirek (Petr Kutheil), princ Honza (Felix Slováček ml.) a myslivec Jirka (František Pytloun) jdou Verunce pro med...Možná pochopíme, že daň za zbytečnosti, kterými zaplavujeme naši "modrou planetu", je opravdu příliš vysoká, jak zaznělo v písni v podání Gabriely Urbánkové. Texty písní nutí k zamyšlení nad nezodpovědným přístupem k přírodě. Poučení můžeme najít i v písních, které na neobvyklé módní přehlídce zazněly v dalších ukázkách, "Pohlédnu na nebe" v duetu Lucie Černíkové a jednoho z autorů hudby Františka Pytlouna i v písni "Jak med z úlu vybereme" v podání pohádkových princů Felixe Slováčka ml. a dalšího autora hudby Petra Kutheila.Bára Basiková a Alena Pixová

Spolupráce zkušeného režiséra Jaroslava Hanuše, výtvarníka scény Martina Černého, který nedávno získal Cenu Alfréda Radoka, a mladé talentované choreografky Petry Parvoničové, slibuje nevšední zážitky. Zkrátka, rodinný muzikál Kapka medu pro Verunku se nezadržitelně blíží k premiéře, která se koná 15. září v 15 hodin. A tak kdo má rád pohádky, jistě si muzikál Kapka medu pro Verunku nenechá ujít.