Popelka na ledě se vrací

Kdo zná Popelku, rád se přijde podívat i na tu na leděJe to jeden rok, kdy Kouzelný muzikál na ledě ohromil vyprodanou Tesla Arénu. Bylo to 1. října 2011, kdy měla Popelka světovou premiéru. Následovala velmi úspěšná tour po České republice, kterou měli možnost zhlédnout obyvatelé dvanácti českých měst. Následně se show vydala na Slovensko. Popoluška zde navštívila pět měst, i zde sklízela standing ovation od vyprodaných zimních stadionů. Pro nečekaný úspěch se nyní vrací potěšit všechny, kteří neměli příležitost představení zhlédnout ale i ty, kteří chtějí ještě jednou zažít ten neopakovatelný zážitek, kterým Popelka zajisté je! A co vše uvidíte v Popelčině podzimním turné?

Na ledě se potkávají hvězdy pěvecké s hvězdami krasobruslařskýmiV tomto originálním projektu se spojí krasobruslařské umění s uměním tanečním, hereckým a pěveckým. Výsledkem je muzikál na ledě, představení specifické pro Českou republiku a ve světovém měřítku originální. Jako zástupce muzikálové části máte možnost vidět známé tváře, jako jsou například: Jiří Korn, Leona Machálková, Dana Morávková, Vlastimil Harapes, Martin Dejdar, Hanka Křížková a mnohé další. Své taneční umění zde v roli labutě předvede například úchvatná primabalerína Zuzana Pokorná. Na ledě pak své krasobruslařské umění předvádí … elitních krasobruslařů z různých zemí. Nejen spirálu smrti můžete na ledě spatřit...V hlavních rolích Prince a Popelky zde můžete vidět rusko-srbský pár Konstantina Gavrina a Jelenu Jovanovič, v jejich alternaci pak dvojici Davida Vincoura a Annette Dytrt.

Že je Popelka show světové úrovně, dokazuje i fakt, že se chystá do světa. Toto mi bylo sděleno samotnými bruslaři, a podpořil to i Jiří Šimek, režisér Popelky. Ten se sice zdráhá sdělit, do kterých zemí konkrétně se Popelka chystá, prozradil však, že soundtrack k show je již nadabován do němčiny a ruštiny.

I vy se přijďte se svými dětmi podívat na muzikál Popelka na leděZdá se, že letošní turné Popelky po Česku je pro domácí diváky na dlouhou dobu poslední možnost toto jedinečné představení vidět. Poté se totiž Popelka vydá na dlouhou cestu do světa, ukázat umění převážně českého krasobruslení i lidem z ostatních zemí. Zimní turné 2012 odstartovalo již tuto sobotu 28. října ve Zlíně. Představení byla téměř vyprodána a lidé nadšeni. Přejeme Popelce stejné úspěchy i po zbytek sezóny.