Nová inscenace Mam'zelle Nitouche rozhodně nebude dělat Slečně Netýkavce ostudu!

Krásná Denisa ještě neví, co ji čeká v budoucích dnech za dobrodružství... Potká i nějakou lásku?Premiéra další inscenace operety Mam’zelle Nitouche v Hudebním divadle Karlín je na dosah a Musicalnet měl v sobotu, 26. ledna, možnost zúčastnit se jedné z posledních neveřejných zkoušek a zhlédnout celé představení. Na jaké herecké a pěvecké výkony se můžete těšit a co od operety očekávat? Malé lákadlo z generálky je zde a pouze pro vás, čtenáře Musicalnetu. I s malou ochutnávkou pořízených fotografií.

Vladimír Brabec v obklopení herečky a jeptišky - velmi zajímavá kombinace!Především by bylo vhodné zmínit, že obsazení se od tiskovky konané v minulém roce poněkud rozrostlo. Kromě již zmíněné Zuzany Benešové, Radky Coufalové, Mariana Vojtka, Bronislava Kotiše, Pavly Břínkové, Zdeny Herfortové, Tomáše Trapla, Dity Vich Hořínkové, Vladimíra Brabce a Václava Noida Bárty přibudou jména jako Tomáš Bartůněk, Vladislav Beneš, Jan Urban, Zuzana Koliandrová, Zuzana Ďurdinová, Lucie Juránková a Kateřina Nováková – k možnosti „doobsazování“ tedy došlo.

Zuzaně Benešové to nejspíš sluší ve všem... I v uniformě.Přesazení děje do městečka Saint-Tropez působí přirozeně – jako by do něj byl příběh zasazen už od začátku uvádění tohoto představení. Opereta Florimonda Hervé, vzniklá v roce 1883, je reakcí na tehdejší přebujenou operní tvorbu. Dočkáte se mnoha zdařilých vtípků. Samy některé postavy v ději zastávají funkci vyloženě komických elementů, jako je tomu u Majora de Chateau-Gibuse, Loriota, Režiséra a Inspicienta.

Corinna a Floridor v zákulisí

Ač se postav v představení vyskytuje dost, jen několik z nich má v představení sólovou píseň, někdo nemá vůbec žádnou. Absence jakékoliv písně zamrzí hlavně u postavy Majora (především u Tomáše Bartůňka, neboť Vladislav Beneš se orientuje na činohru).

I přes to je představení jako celek výborné.

Fernand Marian Vojtko a Denisa Zuzana Benešová - Že by na svatbu?Mohli jste si všimnout, že v roli Matky představené se budou střídat Pavla Břínková a Zdena Herfortová, v roli Corinny opět Pavla Břínková a Dita Hořínková. Nám se při projížděčce povedlo v obou rolích vidět právě Pavlu Břínkovou a proměna to byla veliká. Pokud bude v představení někdy hrát obě role najednou, z ctnostné a bohabojné matky představené se převtělí do role vypočítavé operetní zpěvačky a… Inu, nechte se překvapit.

Ale no tak Célestine! Jeptišky přece nejsou pro světské potěšení!V hlavních rolích zářil Bronislav Kotiš (s dlouhými hnědými kadeřemi) i Zuzana Benešová, která konečně dostala příležitost ukázat, co v ní je. Oba dva jsou ve svých rolích perfektní a pokud je uvidíte ve výpisu vašeho obsazení, rozhodně nebudete následně zklamaní.

Marian Vojtko má tentokrát v představení menší roli, než v Polské krvi a Čardášové princezně, i tak ale určitě potěší mnohé diváky. Tomáš Bartůněk zde má větší prostor než v Polské krvi, opět ho po Bídnících uvidíme v uniformě, ač ve zcela jiné roli. Major de Chateau-Gibus a frekventant Loriot někoho hledají...Tomáš Trapl se objeví až v druhé polovině, ale i on opět dokáže zaujmout. V malých rolích se na jevišti objevili Vladimír Brabec, Václav Noid Bárta (buďte zvědavi na jeho účes) a Honza Urban se svou „manželkou“ placatkou.

Zápletku, ani nic dalšího vám neprozradíme, nechte se překvapit a operetu sami navštivte – tvůrčí a realizační tým do ní vlil své úsilí a zaslouží si spokojený potlesk. Podrobnou recenzi můžete na našem serveru očekávat z premiéry konané 31. ledna.