Při focení programu muzikálu Mata Hari se fotografům tajil dech

Kateřina Brožová coby Mata HariDivadlo Broadway představilo ve čtvrtek 5. září při focení programu k muzikálu Mata Hari úchvatné kostýmy z dílny Romana Šolce, u kterých se mnohým přítomným fotografům skutečně chvílemi tajil dech. Proč? Kostýmy totiž upoutaly nejen svou nápaditostí, ale především tím, že odhalují spíše více než méně. Diváci se mají opravdu na co těšit. Pojďme tedy poodhalit roušku tajemství a podívat se podrobněji na ukázku kostýmů a na to, co odhalují, více zblízka, zvláště v naší fotogalerii.

Yvetta Blanarovičová v peříPremiéru netrpělivě očekávaného muzikálu Mata Hari uvede Divadlo Broadway ve čtvrtek 26. září 2013. Autor hudby Michal David představí tentokrát hudbu, při které sáhl do trochu jiného soudku, než je většina posluchačů zvyklá, ale o které zasvěcenci samozřejmě již dlouho vědí, takže představení bude laděno spíše jazzově. Otextování díla se ujal již osvědčený Lou Fanánek Hagen, to vše v režijním pojetí Radka Balaše, autora koncepce a libreta.

Jiří Langmajer coby Maurice ChevalierKateřinu Brožovou a Yvettu Blanarovičovou coby představitelky hlavní role Maty Hari jsme mohli vidět v kabaretním kostýmu, který podtrhl jejich pěvecký výkon, ale především dal vyniknout jejich dokonalé postavě. V reji barevných per a cinkajících korálků jim to náramně slušelo, ale samozřejmě i ostatním děvčatům v kabaretních kostýmech. Jako kabaretiéra jsme viděli Jiřího Langmajera, tato postava provází celý děj a tu a tam se proměňuje v určité postavy a zasahuje do děje. Produkce nám tedy dala nahlédnout nejen do kostymérské kuchyně Romana Šolce, ale i poodhalila roušku, co se týče děje. Diváci se mají rozhodně na co těšit!

Dámská company se připravuje... Martin Stropnický coby vyšetřovatel Pierre Bouchardon Jedna z lechtivějších scén - Mata Hari se prodává nejvyšší nabídce Velmi sexy skok...
Ladislavu Frejovi tento styl sluší Josef Laufer coby Maurice Chevalier Radim Schwab byl opět... vysoký Úžasné tělo i kostým
Hraběnka Kirijevská, Gabriel Astruc a madam Zina s Margaret Zelléovou Mata Hari před popravčí četou Asistentka režie Jana Balašová-Trčková se při focení bavila Taneční company jsou pěkné divošky