Popelka na ledě přibruslí zpět

Popelka a Princ se zamilovali...Muzikál Popelka měl svou premiéru 1. října 2011 a od té doby ho zhlédlo již přes 500 000 lidí ve 25 ti městech České republiky a Slovenska. Je to již v pořadí třetí úspěšný projekt Jindřicha Šimka, který je i autorem námětu, scénáristou a režisérem. Krásnou hudbu složil Petr Malásek, verši opatřil Václav Kopta, krasobruslaři se vše naučili pod vedením Radky Kovaříkové a Jany Hübler, v kostýmech Romana Šolce a na scéně Petra Hlouška.

Popelka a její pomocníci holoubciTato skvělá show míří nyní na Ukrajinu - do Kyjeva, kde si svou premiéru odbude 5. prosince 2013. Entrée zahraničního turné však začne v Čechách ve třech představeních. Prvním bude po dvouleté pauze návrat do KV Arény v Karlových Varech 27. listopadu 2013, premiérově se následně představí v SD Aréně v Chomutově 30. listopadu a 1. prosince 2013. Pokud se vše podaří domluvit, pak tato show navštíví i další evropské státy, aby předala své kouzlo a poselství i dalším divákům - od malých až po ty velké.

Čaroděje si zahraje také Tomáš Trapl (na fotografii Jiří Korn)Čerstvou posilou hereckého týmu bude i muzikálový zpěvák Tomáš Trapl, který ztvární roli Čaroděje. Na toho se osobně velmi těším, neboť znám jeho herecký projev i z dalších muzikálů. Trochu se změní i krasobruslařský tým - ať už se jedná o dětské role, tak i některé dospělé krasobruslaře. Popelka a Princ však zůstávají v podání Jeleny Jovanovič a Konstantina Gavrina (v alternaci Davida Vincoura a Anett Dytrt).

Princ Konstantin Gavrin zkouší divačkám střevíčekNa turné budou moci diváci slyšet písně v několika různých jazycích - na Ukrajině budou písně nazpívány známými ruskými umělci, v dalších státech uslyšíme němčinu či angličtinu - taktéž nazpívané zahraničními umělci. Po ročním turné se předpokládá návrat na domácí ledové plochy, aby Popelka opět potěšila domácí diváky.

Držme tedy Popelce a všem ostatním palce, aby ledové ostří dobře jelo, a krasobruslaři v divácích vyvolávali pocit úžasu, co vše se dá na ledu dokázat.