Velká muzikálová show vykročila do světa

Muzikál VlasyNový a v našich podmínkách neobvyklý projekt. Tak lze charakterizovat Velkou muzikálovou show, která má za sebou první dvě mimopražská představení a připravuje se na pražskou premiéru. První dvě představení (podle tvůrců na zkušenou, aby se zjistilo, jak diváci budou reagovat) proběhla v Městském divadle v Jablonci nad Nisou. A diváci reagovali přesně tak, jak si každý umělec přeje. Bavili se, chvílemi si známější melodie zpívali s účinkujícími a hlavně nadšeně tleskali.

Katka Nováková + company - Evita Úspěch předpremiéry ovšem neznamená, že by tvůrci a účinkující v čele s režisérem Františkem Polákem (zábavné TV pořady na ČT1 - např. Jsou hvězdy, které nehasnou nebo Na kus řeči s Miroslavem Donutilem) usnuli na vavřínech. Naopak. Po několika zasloužených dnech odpočinku se opět všichni vrhli do pilného zkoušení, aby slavnostní premiéra na pražském Žofíně byla ještě lepší. Zdá se tedy, že se máme na co těšit.A kdo už je tak nedočkavý, že nechce čekat do 5.listopadu, může přijít na pražskou předpremiéru 15.října, která bude také na Žofíně.Hynek Svrček a Šárka Marková - Miss Saigon

A co že to ta Velká muzikálová show vlastně je? Jedná se o představení sestavené ze 26 známých, ale i méně známých písní z nejslavnějších světových muzikálů: Fame(Sláva), Les Misérables (Bídníci), Saturday Night Fever (Horečka sobotní noci), Miss Saigon, Hair (Vlasy), Jesus Christ Superstar, Dirty Dancing (Hříšný tanec), Evita, Cabaret, Chicago, Some Like It Hot (Někdo to rád horké), Jan Urban, Daniela Šinkorová + company - Někdo to rád horkéA Chorus Line, Grease(Pomáda).

Velká muzikálová show není jen koncertem, ale její autor Martin Hrdinka jí dal dramaturgický tvar, který nejen pobaví, ale ty méně informované o světové muzikálové tvorbě i poučí. A účinkující, na které se můžete těšit? Neméně známí. Katka Nováková - ChicagoAlice Konečná, Daniela Šinkorová, Katka Nováková, Šárka Marková, Jan Urban, Hynek Svrček, Martin Hrdinka a Roman Vojtek. O taneční doprovod se postarala skupina Universal Dancers, jejíž členové účinkovali v mnoha pražských muzikálových inscenacích.

Víc se však prozrazovat nesluší. Takže kdo se chce dozvědět víc, musí přijít do Prahy na Žofín, nebo do některého jiného města, kde se Velká muzikálová show bude hrát. A radil bych dlouho neváhat , protože počet představení je limitován. Celý tým bude totiž na jaře připravovat další muzikálový projekt.

Text a foto Martin J. Polák