CD rozpálilo i Sněhovou královnu

Čert, anděl a ...?Muzikál Sněhová královna je velmi oblíben mezi dětmi - alespoň množství malých návštěvníků v divadle o tom svědčí. Premiéru slavil nedávno a stále je vyprodáno - tedy sen každého (nejen) muzikálového producenta. Dnešek byl ale dalším významným dnem, kdy se sešli nejen účinkující, ale také novináři, producenti a divadelní nadšenci. Dnes totiž Mikuláš přinesl všem krásný dárek - CD muzikálu Sněhová královna.

Všichni se z CD radovaliCD není uloženo v klasickém obalu, ale v papírové pošetce s plastovou vložkou. To bohužel způsobilo, že zde chybí klasická vložka, kde mohly být texty písní, něco o postavách a samozřejmě fotografie. Takto je zde jen jediná stránka, kde je info o autorech hudby a textu. Na CD najdeme 21 stop, na kterých se ve zpěvu vystřídala většina účinkujících, bohužel se však nevystřídali všichni.

Ďáblice Partyšová se svými kolegyA protože CD přinesl Mikuláš, nechyběli ani čerti a andělé - děti z dětských domovů - krásně nalíčeni a oblečeni ve stylu kostýmů Sněhové královny. A kmotři byli také velmi neobvyklí - byly to děti známých osobností - např. Filip Antonio, Kateřina Průšová či Satin, dcera Sagvana Tofiho. Děti předstoupily před tým a herce, dostaly skleničky a ti starší jim nalili Rychlé špunty. Děti nepolévaly disk, ale jen si připily. Ale polévání se nakonec konalo - Dan Barták otevřel tak rychle, že nechtě polil Felixe Slováčka staršího.

Křest se povedl. A tak popřejme CD stejný úspěch, jako mají představení.