Mýdlový princ představil své kostýmy

Zkoušelo se v sále i foyerDivadlo Broadway se chystá na premiéru nového muzikálu Mýdlový princ (12. 3.) V pátek 20. února 2015 pozvala produkce novináře do divadla, aby jim představila kostýmy z autorské dílny Romana Šolce. V kostýmech se přišli předvést a zapózovat představitelé hlavních i vedlejších rolí Tereza Kostková, Ivana Jirešová, Olga Lounová, Martin Pisařík, Petr Kutheil, Josef Vágner, Karolína Gudasová nebo třeba vítězka soutěže Hlas Veronika Stýblová. Původně obsazeného Josefa Vojtka narychlo nahradil Michal Kavalčík. A Musicalnet u takové příležitosti samozřejmě nemohl chybět.

Režie se ujal osvědčený Radek BalašMýdlový princ je muzikálová komedie o tom, „že i když to s námi jde někdy z kopce, vždy je možné ten kopec nakonec zdolat“. Děj příběhu je zasazen do současnosti a zavede diváky mezi amatérské herce v malebném prostředí Šumavy. Představení stojí na známých hitech Václava Neckáře, který si v muzikálu zahraje a zazpívá jednu z hlavních postav. Kromě Václava Neckáře je muzikál obsazen celou řadou hvězdných jmen. Libreto a režie byly svěřeny osvědčenému Radkovi Balašovi. Scénografie se ujal Daniel Dvořák, choreografií Tomáš Kuťák. Za pěvecké nastudování muzikálu odpovídá Jana Balašová Trčková.

Výtvarník Roman Šolc představil kostýmy Mýdlového prince novinářůmKostýmní výtvarník Roman Šolc měl tentokrát příležitost obléknout herce do současného oblečení, a tak jsme byli zvědaví, s čím se tentokrát překvapí. A skutečně nezklamal. Například Olga Lounová se přišla představit v kostýmu zootechničky, která přišla od telící se krávy. Ačkoli je Olga zvyklá na poněkud více sexy oblečení, ze svého kostýmu byla nadšená. Módní gumovky, montérky a dlouhé gumové rukavice jí skutečně sekly. Na ostatní kostýmy se můžete podívat v naší fotogalerii. Anebo ještě lépe – přijďte se na muzikál podívat do Divadla Broadway, premiéra je přichystaná na 12. března 2015.

Selka řádila se dvěma ogary Tereze Kostkové to moc slušelo Komedianti dorazili ze Šumavy na Broadway Sexy zootechnička
Martin Písařík nám vyčaruje úsměv na rtu Pepa Vágner zachránil Olgu Lounovou Karolína Gudasová byla tentokrát svlékána Nálada byla výborná!