Mýdlový princ přivítal bratry Neckářovy

Bratři Neckářovi naladěni pozitivní energiíO muzikálu Mýdlový princ jsme již na našem serveru psali, ale určitě stojí za to se o něm ještě zmínit. Já jsem ho navštívila ve čtvrtek 2. dubna, kdy se v Divadle Broadway konala autogramiáda bratrů Václava a Jana Neckářových.Ti seděli po celou dobu představení v hledišti a sledovali kromě dění na jevišti jistě i diváky a jejich reakce. O přestávce rozdávali podpisy v prostoru mezi diváckými šatnami v obležení fotografů a fanoušků, či spíše fanynek.

Obstojí ladné kreace před porotou?Chtěla bych se tentokrát více věnovat pohybové stránce muzikálu Mýdlový princ, i když tanec a pohyb rozhodně nemá být dominantou tohoto představení. Choreografie vhodně doplňují a oživují celý příběh a dokonce nemuzikáloví herci a netanečníci je interpretují bravurně a vtipně. Choreografie je dobře zasazená do děje a zvolená tak, aby ji zvládli všichni účinkující nehledě na věk,váhu či pohybové schopnosti.

Martin Schreiner napodoboval taneční kreace Michaela Jacksona velmi zdařilePovedené bylo napodobování typických tanečních kreací Michaela Jacksona v podání Martina Schreinera s atypickou postavou, alespoň pro tanečníka. Diváky dle reakcí zaujala pohybová kreace postavy vesnického lesního dělníka Bečváře v podání Dennyho Ratajského, ke kterému se přidávali další z amatérského hereckého souboru Šumavan. Úspěch měl u diváků též homosexuální majitel cukrárny Skýpal v podání Jaromíra Noska, tzv. řeč těla šla ruku v ruce s vtipnými bonmoty. Je na místě vyzdvihnout práci choreografa Tomáše Kuťáka.

Václav Neckář vzdává holt účinkujícím při děkovačceDivákům se představení velmi líbilo, a tak ho odměnili dlouhým potleskem, a svůj zpěv si mohli vyzkoušet v dlouhé medley, kde zazněly úryvky všech hitů. Na závěr děkovačky, kde byly zopakovány některé části scén z představení, byli na jeviště pozváni bratři Neckářovi, kteří si s úsměvem potřásli rukou s účinkujícími a sklidili velké ovace od diváků z naplněného hlediště.

Na castingu uspějí jen ti nejlepší - proto se každý snaží co mu síly stačí Na konkurz přišel i rozdováděný death metalista Martin Marek se sbližuje s dětmi jeho přítelkyně Zootechnička Marie Šafaříková koketuje s majitelem herecké agentury
Martin se s Klárou a Michalem nakonec spřátelí Bratři Neckáři se podepisují frontu stojícím divákům Šumavan musí vystupovat s vězni, aby mohli účinkovat v soutěži Závěrečná společná fotografie protagonistů představení spolu s Vaškem a Janem Neckářem