Děti ráje hledají nové tváře

Tři producenti"Dobrou zprávu já přináším Vám…“ slova písně, která mne napadla hned, když jsem se dozvěděl tu zprávu! A místem, kde jsem se jí dozvěděl, bylo divadlo Broadway, po představení muzikálu Mýdlový princ. A tím, kdo mi tu dobrou zprávu řekl, byl Sagvan Tofi, který hraje hlavní roli nejen v tomto muzikálu. "Zpívej dál, tolik věcí znáš, zpívej dál, proč se umíváš, zpívej dál, na co vzpomínáš, dál jen jít musíš cestou dlouhou…“ byla hned druhý úryvek písně, který mne napadl - opravdu nás do cíle čeká cesta dlouhá, která bude plná vzpomínek, srovnání, úsměvů a věcí, které už známe…
Děti ráje se totiž vrací zpět!

Michalové Franta Pytloun a Tomáš Löbl - uvidíme je i v Brně?Bohužel ne do Goja Music Hall, kde na něj byli diváci zvyklí, ale do brněnského Bobycentra. Dobrou zprávou je však fakt, že se do tohoto prostoru vejde mnohem víc lidí najednou. Ačkoliv příběh i písně zůstanou stejné, obsazení, režie a choreografie se změní. A právě o obsazení muzikálu se dnes bojovalo v pražském Divadle Broadway.

Že by nový Čusbus?Na konkurz dorazily jak známé tváře (Lukáš Vaculík, Franta Pytloun, Tomáš Löbl, Dita Hořínková, Filip Antonio, Genny Ciatti, Tereza Aster Vágnerová, Věra Vodičková či Bořek Slezáček), tak tváře, které - když projdou přísným sítem - doplní původní tým, jako například Petra Peterová, Patrik Plešinger, Zdeněk Hrubý, Karolína Gudasová, Jitka Jackuliak, Dominika Richterová, Jan Kopečný, Martin Bujárek, Ladislav Korbel, David Bouša a mnozí další.

Láďa Korbel s Terezou Aster VágnerovouTak uvidíme, co na podzim roku 2015 shlédneme. Zatím probíhá konkurz, kde se představují nové Evy, Kájiny, Čusbusové, Michalové a další role. Sagi zde sedí a dění hlavně pozoruje - tentokrát je totiž za producenta. Radek Balaš coby režisér sleduje výkony adeptů ostřížím zrakem, Michal David se přišel podívat na nové interprety jeho písní a také pozdravit své kamarády a známé.

Výstupy se připravují všude…Tak si přejme, aby se nové Děti ráje líbily stejně jako ty, co už známe. Aby přitáhly další a další lidi, aby předávaly svou energii dál. Zkrátka aby opět výtečně bavily.

Našlápnuto - dle konkurzů - mají dobře.

Nad čím právě Sagi přemýšlí? Karolína Gudasová a Dominika Richerová spolu pěkně ''řádily'' Nováček a matadorka se právě zamilovali… divadelně, samozřejmě! Skladatel Zdeněk Hrubý a jeho výstup s Čusbusem po 20 letech
Michal, Eva a jejich rande na lavičce Bodou obě slavit i v Bobycentru? Vždy usměvavá Dominika Richterová Dita Hořínková čeká s Viktorem na jeho výstup
Oku Radka Balaše neunikne žádná chbya Co Petra Peterová řekna o Dětech ráje? Sagi předtavuje nové Děti ráje A tihle se tam sešli…