Robin Hood se vrátil, Sherwood znovu ožívá

Kamil Střihavka s Lucií Šoralovou patří zaslouženě k hvězdám představeníV Divadle Kalich se v nedělní odpoledne 21. února 2016 konalo představení a malá oslava znovuuvedení muzikálu Robin Hood z autorské dílny Ondřeje Soukupa a Gábiny Osvaldové. Muzikál se vrací do programu divadla jen na dvacet repríz, a tak je o něj z řad diváků nebývalý zájem. Na jevišti se sešlo excelentní obsazení v čele s Janem Křížem, Lucií Šoralovou, Kamilem Střihavkou a mnoha dalšími umělci z původní sestavy, která se o role v muzikálu utkala v televizní show „Cesta ke slávě“ v roce 2010. U takové událost nemohl Musicalnet chybět, a tak vám přinášíme malou reportáž.

Jan Kříž podává coby Robin Hood skvělý výkonV hlavní roli Robina Hooda můžete vidět Jana Kříže, vítěze televizní castingové show „Cesta ke slávě“, a to tentokrát bez dalších alternací. Za Robina Hooda se dostal do širších nominací na Ceny Thálie, (Cenu Thálie získal ale za roli Dannyho Zuka v muzikálu Pomáda, který rovněž uvedlo Divadlo Kalich). A co se od roku 2010, kdy soutěž o roli Robina Hooda vyhrál, se Jan Kříž neuvěřitelně vypracoval, v muzikálu podává přesvědčivý a skutečně špičkový pěvecký, herecký i taneční výkon, který určitě stojí za to vidět. Za zmínku také stojí, že v soutěži „Cesta ke slávě“ se Jan Kříž seznámil se svou životní láskou Maruškou Blahynkovou, kterou v loňském roce učinil paní Křížovou.

V masce čarodějnice byste Radku Pavlovčinovou vůbec nepoznali Od původního uvedení Robina Hooda se toho, snad kromě vynechání nebezpečné scény, při které se dokonce Jan Kříž nepříjemně zranil, se toho mnoho nezměnilo. Své kostýmy z původního obsazení znovu obléknou další aktéři, jako třeba Kamil Střihavka, Lucia Šoralová, Jiří Zonyga, Zdeněk Podhůrský, Richard Tesařík, Radka Pavlovčinová, Marie Křížová, Leona Machálková, Alžbeta Stanková, Martin Pošta nebo Michaela Doubravová.

U svatby Robina s Marianou se diváci dobře baví – kněz je totiž pořádný popletaPůvodní jsou také velmi nápadité, pohyblivé kulisy, vytvářející atmosféru tajemného lesa Sherwoodu, hudba Ondřeje Soukupa vás nekompromisně vtáhne do napínavého děje a okouzlí vás nádherné kostýmy. Při návštěvě divadla se ale zároveň i dobře pobavíte, najdete zde hodně humorných scén. Na své si přijdou i obdivovatelé tance, neboť ani o propracovaná čísla choreografa a režiséra Jána Ďurovčíka v jedné osobě, není nouze. Takže rozhodně neváhejte, přijďte se na romantický příběh Robina Hooda a Mariany do Divadla Kalich podívat.

Nakonec vítězí láska Petr Dopita uchvacuje diváky svým hlubokým a charismatickým basem Choreografie Jána Ďurovčíka dávají hercům pořádně zabrat, ale diváky vždy nadchnou Diváci odměnili herce dlouhým potleskem
Radka Pavlovčinová ztvárňuje skvěle čarodějnici Skupinová fotka sestavy obnoveného představení samozřejmě nemohla chybět Zdeňka Podhůrského jsme zastihli po představení zamyšleného Honza a Maruška Křížovi měli se svými přáteli důvod k oslavě

Obsazení obnovené premiéry
Robin z Loxley Jan Kříž
Lady Mariana Lucia Šoralová