Do Hudebního divadla Karlín přichází Čas růží

Karel Gott je z nápadu Sagvana Tofiho vytvořit muzikál z jeho hitů nadšenHudební divadlo Karlín připravilo na středu 21. září tiskovou konferenci k chystanému muzikálu Čas růží, který bude celý postavený na největších hitech Karla Gotta. S nápadem na tento muzikál přišel již před osmi lety Sagvan Tofi a napsal zcela původní scénář, který v současné době dokončil. Nepůjde o životopis Karla Gotta, ale zcela nový příběh, i když paralely se životem našeho legendárního zpěváka si diváci jistě najdou.

Karel Gott mile překvapil novináře svou výbornou formou i náladouDiváci se mohou těšit na odhalení tajemství starého obrazu, který v sobě skrývá osud jedné velké celoživotní lásky. Čas růží slibuje diváky pobavit, ale i dojmout. Slavné hity jako „Když jsem já byl tenkrát kluk“, „Jdi za štěstím“, „Korunou si hodím“, „Nápoj lásky č. 10“, „Je jaká je“, „Když muž se ženou snídá“, „Jen se hádej“, „Svět má ty chvíle rád“ a mnoho dalších ožijí v nových muzikálových aranžích a v pěveckém podání herců a zpěváků, kteří k nim přistoupí nově a zároveň s respektem, které si zaslouží.

Novinářům se představil tvůrčí tým muzikálu Čas růžíNa tiskové konferenci se představil tvůrčí tým muzikálu Čas růží a nechyběl ani Karel Gott, který se novinářům představil ve výborné formě a náladě. V muzikálu sám nebude účinkovat, ale zhostí se role supervizora, k čemuž řekl: „Jsem rád, že jsem opět dostal příležitost být u něčeho nového. Zatímco na jevišti jsem jako ryba ve vodě už 53 let, v muzikále jsem novic, je to výzva se něco nového učit, zažít, předat. Proto se těším, že svou úlohu uměleckého supervizora budu plnit se vší vervou a že mladým zpěvákům předám v písních i kus sebe.“

Režisér Petr Novotný i ředitel HDK Egon Kulhánek se na práci na muzikálu velmi těšíMuzikál má za sebou první kolo castingů, které si Karel Gott také nenechal ujít. „Když jsem se byl podívat na první kolo castingů, oněměl jsem úžasem. Tolik výtečných talentů na jednom místě – a všichni zpívali mé písně. Hned bych si s nimi zazpíval duet. A možná to taky udělám, protože ne všichni mohou získat roli v muzikálu Čas růží,“ prohlásil po jednom z castingových dní. Osoby a obsazení muzikálu budou známy po druhém kole castingů na přelomu října a listopadu 2016.

Producent Oldřich Lichtenberg vyjednal pro muzikál autorská právaSagvan Tofi se přiznal, že prezentace díla Karlu Gottovi byl asi jeho nejtěžší a nejsložitější úkol, jaký kdy měl a měl u toho obrovskou trému. Úleva přišla až s Karlovou reakcí, který s realizací nadšeně souhlasil. Velký kus práce odvedl také Oldřich Lichtenberg, který zajistil autorská práva ke všem písním. Současně s tím padl i návrh, že nejlepší a nejdůstojnější pro tento příběh by bylo uvést ho v Hudebním divadle Karlín.

Premiéry jsou naplánovány na 9. a 10. března 2017. Vstupenky můžete již teď zakoupit v pokladně a obchodním oddělení HDK, online na www.hdk.cz a v prodejní síti TicketArt včetně všech poboček Čedoku.

Scénář Sangvan Tofi
Režie Petr Novotný