Sněhová královna a Alenka v kraji zázraků v nové sezóně

V podivuhodném světě za zrcadlem nemůže chybět KloboučníkPokud máte rádi velkovýpravné muzikály, i v sezoně 2017/2018 se můžete s dětmi vypravit za pohádkovým dobrodružstvím do Divadla Hybernia. V měsíci listopadu je tak možné se nechat pohltit světem kouzelné fantazie s Alenkou v kraji zázraků a v prosinci pak pro změnu se Sněhovou královnu. Oba muzikály produkovala společnost PIXA PRO, která pro příští rok chystá i nový muzikál, a to pokračování úspěšného představení Kapky medu pro Verunku.

Kostýmy Martina Černého podtrhují charakter postav Alenka v kraji zázraků na podzim odehraje již svá poslední představení, tak si ji nenechejte ujít. Hudbu pro muzikál složil Vašo Patejdl a texty písní připravila Kristýna Pixová. Příběh se volně inspiroval fantaskními knihami Alenčina dobrodružství v říši divů a Alenka v říši za zrcadlem od Lewise Carrolla a nesmí tedy kromě Alenky chybět Klouboučník, zajíc Březňák, Houseňák, Bílý králík, či Sněhová a Bílá Královna. Rodiče nemají čas na svoji dcerku a ta najde zábavu, velká dobrodružství i ponaučení v kraji za zrcadlem. V muzikálu v hlavních rolích uvidíte mimo jiné Michaelu Kuklovou, Dagmar Patrasovou, Aničku Slováčkovou, Davida Gránského, Bořka Slezáčka, Michaelu Noskovou, Janu Zenáhlíkovou, Ernesta Čekana či Petra Macháčka. Těšit se můžete také na kouzla a triky, které navrhnul iluzionista Pavel Kožíšek.

Magický ledový třpyt podporuje i zajímavé nasvíceníZačátkem prosince se po více než roce do Divadla Hybernia vrátí Sněhová královna s hudbou Zdeňka Bartáka. Příběh Hanse Christiana Andersena vzbuzuje jistě v každém z nás silné emoce, zvlášť krásné pouto Gerdy a Kaye, který se vlivem ledového střípku do oka dostane pod vliv Sněhové královny. O tom, jak se s tímto pohádkovým motivem vypořádal muzikál, se můžete přijít přesvědčit do Divadla Hybernia. Z hereckých a pěveckých osobností se v muzikálu setkáte s Mahulenou Bočanovou, Dagmar Patrasovou, Michaelou Noskovou, Lindou Finkovou, Sabinou Laurinovou, Davidem Gránským, Janem Kopečným, Aničkou Slováčkovou, Michaelou Sejnovou či Ivankou Korolovou. Recenze na obě představení si na Musicalnet.cz můžete přečíst zde – Alenka představila svůj kraj zázraků a Hybernii očarovalo kouzlo Sněhové královny.

Scéna Martina Černého přispívá ke zdařilé atmosféře muzikáluV příštím roce se pak můžete těšit na nový muzikál, a to pokračování Kapky medu pro Verunku. Premiéru by měl mít 7. března 2018 v Divadle Hybernia. Jan a Alena Pixovi o novém projektu prozradili: „Muzikál bude mít název KRÁLOVNA KAPESKA – KPS – Královna přírodních sil. Kapesce půjde o život, protože v našem příběhu přibude skutečný zloduch KATES. Opět zavítáme do tří pohádkových království – POPELKOVA, HONZOVSKA a ZLATOVLÁSKOVA – jak se od dob Kapky medu změnila, určitě poznáte sami. Vůbec nevadí, pokud jste Kapku medu pro Verunku neviděli, příběh navazuje jen volně a bude mít svoji vlastní zápletku, dobrodružnou cestu za záchranou i šťastný konec, jak se na správnou pohádku sluší a patří.“ Herecké obsazení přitom sází na osvědčená jména v muzikálech produkovaných PIXA PRO. V muzikálu by se měla objevit například Anička Slováčková, David Gránský, Martina Pártlová či Michaela Nosková.