100. představení muzikálu Tři mušketýři

Předávání darů nadacímDivadlo Broadway oslavilo tříleté výročí od svého slavnostního otevření - 23. 2. 2002 slavnostně zahájilo provoz premiérou muzikálu Kleopatra. A nemohlo to oslavit lépe než 100. reprízou muzikálu Tři mušketýři. Uvést jubilejní představení přišel samotný autor hudby a spoluproducent Michal David spolu se spoluautorem  námětu a producentem Oldřichem Lichtenbergem. A aby toho nebylo málo, shodou okolností se oslavila i návštěva půlmiliontého diváka v Divadle Broadway, který byl na konci představení vylosován a získal 10 000 Kč.

Kardinál RicheliePotom už jeviště patřilo muzikálu.  V hlavních rolích se objevili oba nominovaní na prestižní cenu Thálie 2004 - Petra Janů za roli královny Anny i Petr Kolář za roli mušketýra Athose. Mylady (M. Absolonová)Bouřlivé ovace po každé písni zaslouženě sklidili za maximální pěvecké i herecké nasazení také ostatní účinkující, obdiv si zaslouží především protagonisté záporných postav Monika Absolonová za přesvědčivé ztvárnění Mylady de Winter a Bohouš Josef za roli kardinála Richelieu.

Ovace nebraly konce a po dvou přídavcích došlo i na malou výstavu obrazů s tematikou Tří mušketýrů, kterou uváděla známá dvojice Aleš Háma (hrál ten večer sluhu Plancheta) a Jakub Wehrenberg (alternuje ve stejné roli). Ukázka obrazů k dražběAutory obrazů jsou herci Divadla Broadway i řada osobností ze světa showbusinessu. Aukce jejich děl se uskuteční 23. března v hotelu Holiday Inn. Dražit se budou také vybrané obrázky dětí z dětských domovů a dětské onkologie v Brně.  Předání výhry 500.000 návštěvníkoviMimo zadané téma budou do aukce zahrnuty díla malířů a herců Jiřího Andrleho, Ivy Hütnerové, Emy Srncové, Blanky Bohdanové, Jiřího Urbana a dalších. Výtěžek z aukce bude věnován dvěma charitativním organizacím Kapka naděje a nadačnímu fondu dětské onkologie Krtek. Jejich představitelkám Vendule Svobodové a Šárce Grossové předali Michal David s Oldřichem Lichtenbergem již před představením po 50 000 Kč.