Divadlo Broadway pootevřelo Okno mé lásky

Radek Balaš a Petr Janda novinářům muzikál představiliDivadlo Broadway připravuje nový muzikál „Okno mé lásky“, který vznikl více méně jako dárek k příležitosti 60. výročí působení skupiny Olympik na hudební scéně a 80tých narozenin jejího frontmana Petra Jandy. V úterý 17. května 2022 v 11 hodin pozvala produkce divadla novináře na neformální tiskovou konferenci do Holešovického Food Trucku Mácova Kára, aby představila tvůrce a účinkující, kteří uspěli v náročných konkurzech. A tak se diváci mohou těšit na řadu osvědčených muzikálových bardů, tak i na mladou muzikálovou generaci, z jejíhož středu se představí i úplní nováčci, kteří předstoupí před diváky vůbec poprvé. Realizační tým a účinkující představil novinářům Oldřich Lichtenberg ml.

Před novináře předstoupili otec a syn Lichtenbergové, choreografka Anet Antošová a aranžér písní Olympiku a scénické hudby Marcus TranNa konferenci samozřejmě nemohl chybět ani samotný Petr Janda. Když se dostal ke slovu, vysekl autorovi scénáře a režisérovi Radkovi Balašovi velkou poklonu. Vyjádřil se, že když četl scénář, nemohl uvěřit tomu, že je napsaný na již léta hotové písně, a nikoliv naopak, že by nejprve vznikl příběh a do něj by byly písně dopsány. Hudebních aranží a scénické hudby se ujal Marcus Tran, choreografie byly svěřeny Anet Antošové. Do kostýmů protagonisty oblékne osvědčený Roman Šolc, který se ovšem tiskové konference osobně nemohl zúčastnit, o scénu představení se postará Šimon Caban. Petr Janda se bude účastnit zkoušek i nahrávání písní ve studiu, a mít tak nad vším dohled.

Veronika Žilková se všem chlubila, že má nového manžela – Bořka SlezáčkaModerní muzikálová show podle vyjádření tvůrců nabídne publiku nejen současné pojetí tanečního žánru v sepětí s multimediální interaktivní projekcí, ale především hity Olympiku v novém hudebním aranžmá Marcuse Trana. V muzikálu uslyšíme písně "Otázky", "Jasná zpráva", "Želva", "Osmý den", "Nějak se vytrácíš, má lásko" a mnohé další. V ději jde o příběh mladého umělce Davida Stránského, který přestal věřit v krásu života, ale potkává se s charismatickou tanečnicí Sofií. Sofiina rodina, která se však řadí do „vyšší společnosti“ jejich lásce nepřeje, a tak na sebe první problémy nenechají dlouho čekat. Vznikl tak romantický dojemný příběh, při jehož zhlédnutí prý diváci spotřebují spoustu kapesníčků.

Vojtěch Drahokoupil, Adam Mišík a Petr Ryšavý ztvární roli Davida StránskéhoV hlavních rolích se divákům představí v alternacích Adam Mišík, Vojtěch Drahokoupil a Petr Ryšavý coby David Stránský, Sofii ztvární Kateřina Marie Fialová, Michaela Pecháčková nebo Nelly Řehořová. V roli Denisy se představí zpěvačka Sharlota, Barbora Jánová a Natálie Grossová, v roli Barbory Stránské budou alternovat Bára Basiková, Radka Fišarová a Linda Finková. Jiřího Stránského ztvární Josef Vojtek, Jan Toužimský nebo Bohouš Josef, Michaelu Kratovílovou si zahraje Veronika Žilková nebo Sandra Pogodová. Role Petra Kratochvíla se ujmou Petr Vondráček nebo Bořek Slezáček, Rosomáka si zahrají Peter Pecha nebo Martin Schreiner a v roli Stromieho uvidíme Ondřeje Bábora nebo Josefa Vágnera. Premiéra je naplánována na 3. listopadu 2022.

Okno mé lásky se pootevřelo
Produkce divadla zvolila pro prezentaci muzikálu restauraci se zajímavým interiérem Josef Vojtek, Bohouš Josef, Ondřej Bábor a Bořek Slezáček patří k ostříleným muzikálovým matadorům Sandra Pogodová a Linda Finková měly rozvernou náladu Všichni účinkující se museli vyfotit společně s realizačním týmem
Martin Schreiner ztvární roli Rosomáka Sandra Pogodová si ze sebe umí udělat legraci Bohouš Josef si měl co říci se scénografem Šimonem Cabanem Petr Ryšavý ztvární Davida Stránského
Josefa Vojtka vyzpovídala Martina Jandová Petra Vondráčka uvidíme v roli Petra Kratochvíla Petr Ryšavý s Martinem Schreinerem ochutnávali malinovou limonádu podávanou trochu překvapivě v zavařovacích sklenicích Veronika Žilková představovala režisérovi svou žákyni Michaelu Pecháčkovou, která momentálně září v seriálu ZOO
Natálie Grossová se objeví v roli Denisy Anna Marie Fialová ztvární Sofii Josef Vojtek vyvedl na tiskovku svou ženu Jovanku Adam Mišík se představí v hlavní roli Davida Stránského

Realizační tým
Režie, scénář Radek Balaš