I přes zpoždění kmotry se křtilo

Lucie Bílá dorazila do kavárny se zpožděním, svého kmotřence pak za asistence K. Střihavky a M. Pavlíčka polila klasicky šampaňským.Ačkoliv bylo CD s hudbou k muzikálu Obraz Doriana Graye vydáno již před prázdninami, jeho křest proběhl až nyní. Vše se odehrávalo ve středu 11. října v útulném prostředí kavárny Out Cafe chocolate na Vinohradech. Celou akci moderoval Roman Víšek.

Také Viktor Dyk přišel se svou troškou do mlýna a stejně jako jeho kolegové z divadla si střihl song na improvizovaném podiu na ochozu kavárnyJako první se ujal slova autor hudby Michal Pavlíček, který desku blíže představil. Vyzdvihl, že se nejedná o studiovou nahrávku, ale o záznamy z představení. Upozornil také, že na ní můžeme slyšet nejrůznější alternace a ne jen tzv. první obsazení, jak bývá obvykle zvykem. Po úvodním slovu zazpívali Miloslav König, David Kraus, Viktor Dyk a Tomáš Hájíček.Tým muzikálu Obraz Doriana Graye společně zpívá a pózuje  fotografům

Pak měl podle plánu následovat samotný křest. Čekalo se však na kmotru Lucii Bílou, která přejížděla již z jiné akce a uvízla v tradiční pražské dopravní zácpě. Moderátor proto pozval přítomné hosty nejprve k občerstvení. Netrvalo dlouho a Lucie Bílá, spolu s manželem Václavem "Noidem" Bártou a synem Filipem dorazili. Jak jinak než s úsměvem na rtech.

Píseň Tenhle všivej svět odzpívali na závěr akce společně oba představitelé role Jamese Vana - Václav Celé seskupení muzikálu se pro fotografy shromáždilo na schodech a zazpívalo část písně "Být hit". Byli zde snad všichni účinkující, až na Daniela Hůlku, nechyběli ani autoři. Lucie Bílá pokřtila desku klasicky šampaňským. Škoda, že ne stylově čokoládou, když už jsme byli ve speciální kavárně. Kamil Střihavka nakonec politou desku Lucii věnoval a ta ji hned začala sušit. Celou akci zakončila netradiční píseň "Tenhle všivej svět" Křest byl i místem setkání umělců z různých muzikálův podání obou představitelů role Jamese Vana, Václava "Noida" Bárty a Viléma Čoka.

Pokud jste muzikál Obraz Doriana Graye ještě neviděli, ale třeba jen slyšeli písně na CD, přijďte se určitě podívat. Hraje se od února tohoto roku v divadle Ta Fantastika. Můžete se těšit na Báru Basikovou, Kamila Střihavku, Viktora Dyka, Davida Krause, Miloslava Königa, Michaelu Zemánkovou, Vildu Čoka, Václava "Noida" Bártu, Daniela Hůlku, Vojtěcha Dyka a mnoho dalších.