Producenti představili novou Ullu

Max (P. Štěpánek), Ulla (T. Zelinková) a Leo (R. Vojtek) stále věří v neúspěch muzikáluScéna Hudebního divadla Karlín v těchto dnech patří úspěšnému muzikálu Producenti. Na včerejšek ovšem divadlo svým divákům připravilo výjimečný zážitek z vystoupení „bleskového záskoku“ Terezy Zelinkové coby Ully.

Roli vnadné Švédky měla totiž původně ten večer hrát Tereza Duchková, která si ovšem bolestivě zranila ruku, čili bylo jasné, že vystoupit nemůže. Leo se zamiloval do Ully, ale je z toho rozpačitýJejí alternace Ivana Chýlková měla pro změnu jiné pracovní závazky, a vedení divadla tedy stálo před nepříjemným rozhodnutím, zda zrušit představení, nebo nasadit jiný titul. Nakonec se ale našlo ještě jedno, a jak se ukázalo, mnohem lepší řešení: poslat na scénu Terezu Zelinkovou, již diváci, kteří již v minulosti Producenty viděli, mohou znát jako štědrou mecenášku producenta Maxe Bialystocka Drž mě – Hlaď mě.tn_MS07C-028383

Na úvod představení oznámil divákům ředitel HdK Egon Kulhánek, že se jedná o rychlý záskok, a že Tereza Zelinková měla na nastudování pouhých 21 hodin včetně spánku (spala pouhé dvě hodiny),  zatímco ostatní účinkující zkoušeli své role několik měsíců. Tereza Zelinková ovšem podala na své nečekané premiéře tak výborný výkon, že shovívavost diváků ke ztíženým podmínkám nebyla v podstatě vůbec nutná. Na scéně působila překvapivě v pohodě a s lehkostí a humorem se ujala své nové role.

Ulla je sice hlavní ženskou postavou Producentů, naštěstí však nepatří k figurám, které tzv. neslezou z jeviště, Max je z krásných tvarů Ully zcela mimoa které se v rychlosti nastudovat víceméně vůbec nedají. Na druhou stranu i ona má poměrně dost výstupů a je zážitek vidět talentovanou zpěvačku, jež se dokáže v neuvěřitelně krátkém čase roli naučit bez chyb, které by měli diváci šanci postřehnout. Obrovský potlesk, kterým publikum ocenilo její výkon v průběhu představení i na závěrečné děkovačce, byl tedy rozhodně zasloužený, stejně jako veliká kytice z rukou ředitele divadla Egona Kulhánka a láhev šampaňského Spokojená Tereza Zelinková a ředitel divadla Egon Kulhánek při děkovačce od dirigenta Kryštofa Marka.

Pokud vám jméno Tereza Zelinková příliš mnoho neříká, vězte, že vidět jste ji mohli v již zmíněné roli Drž mě – Hlaď mě právě v Producentech nebo  třeba v muzikálech Juno a Avos, Evita, Les Misérables či Miss Saigon, kde kromě company hrála i  prostitutku Gigi. Jako Ullu si ji můžete užít v HdK ještě dnes. Zda bude švédskou krasavici hrát ještě někdy v budoucnu, nám zatím není známo, ale každopádně je možné, že bude v této roli alespoň zaskakovat v případě dalších problémů.