Carmen pokřtila lvy Leona a Tarzana

Lvíče Leon, které bylo se svým sourozencem Tarzanem středem dnešného křtuZačátek třetího zářijového týdne letošní divadelní sezony byl ve znamení hned několik akcí. Ta jednoznačně nejzajímavější se konala přímo na jevišti v Hudebním divadle Karlín, týkala se muzikálu Carmen a jednalo se o křest lvíčků Leona a Tarzana, kteří budou v tomto muzikálu účinkovat. Kromě nich tam ale bude také velbloud, had, možná i opice... Přicházím tedy ve stanovený čas k divadlu, vstupuji pln očekávání do foyer...

Noid jako démonický ''smutný klaun'' GarciaKřest se konal po odpolední zkoušce, a tak bylo možno ve foyer zaslechnout občas úryvky dialogu či hudební finále. I nadále totiž platí, že na vše kolem příprav světové premiéry muzikálu Carmen je uvaleno informační embargo. "Fakt nemohu nic prozrazovat, protože tady připravujeme model, který bude vzorem pro svět. Je tam několik zcela unikátních technologií a ani režisér si nepřeje, aby se to prozradilo dříve než na premiéře" říká tiskový mluvčí Tomáš Matějovský.

Carmen s Garciou představují oslavenceKřest tak začal až po drobném zpoždění, které vzniklo připomínkami režiséra k právě ukončené zkoušce. Po přesunu do sálu, který záhy potemněl se zvedla opona a první lidé (mimo herce a realizační tým) viděli část velkolepé scény a zajímavých kostýmů. I když scéna byla postavena pouze pro tuto příležitost (takto postavená se v muzikálu neobjeví), vypadala rozhodně zajímavě. Ale to už přicházejí představitelé hlavních rolí Lucie Bílá a Noid.

Garcia raději líbá lvy, než CarmenPak následoval křest - kmotry byly samozřejmě Lucie Bílá jako Carmen a Václav "Noid" Bárta jako Garcia. Lvíčata v komediantském voze nejdříve pokropil trochou šampaňského a potom začal spolu s Lucií Bílou pózovat před klecí.  A jelikož je s lvíčaty již nějaký den v kontaktu, nebál se dávat jim i polibky.

Nejvyšší možná koncentrace fotografů na čtvereční metrPan Berousek, který je majitelem těchto lvů, zpovzdálí sledoval, jak se s nimi Noid mazlí a po chvíli ostražitosti se začal trochu usmívat. Asi ve Vaškovi viděl dobrého komedianta.

Lvíčata si mediální pozornost zasloužila a také si ji pěkně užívala. Kočkovali se, hráli si a pózovali před objektivy přítomných fotografů.  Realizační tým má co slavitA že těch fotografů tam bylo požehnaně, dokazuje i tato fotografie.

Zatímco mediální hvězdy pózovali pro fotografy,  realizační tým v čele s režisérem si užíval šampaňského s jahodou jako odměnu za dosud odvedený kus velké práce na tomto složitém projektu.

Noid se nebál mazlit se s lvíčaty přímo v jejich kleciGarcia Noid Bárta se ke konci oslavy odvážil přímo do jámy lvové a začal se se lvy mazlit přímo v jejich kleci. Carmen Lucie Bílá však raději zůstala za mřížemi, kde nahlas obdivovala Vaškovu odvahu. Lvíčata hru uvítala a nechala se drbat, na oplátku testovala chuť Noidovy ruky a shledala, že je vynikající. Než mu ji však ukousla,  dal se Vašek raději na ústup, aby se znovu postavil po boku (zatím) své ženy.

Carmen získala svého Garciu, ale Lucka ztrácí svého NoidaOběma to moc slušelo, kostýmy se povedly, respektive ten jeden, co nám byl předveden. Lucka vypadala velmi sexy cikánsky, Vašek zase démonicky. Jak prozradil, jeho líčení zabere více než hodinu. Pak už následovalo fotografování, rozhovory a nakonec i raut. Hanka Křížková chodila po pódiu a nabízela jednohubky.

Ti, kdo chtěli ochutnat, zjistili, že molitanové jednohubky nejsou to pravé ořechové, i když jsou k nerozeznání od skutečných. Tak se postupně všichni přesunuli do foyer, kde bylo připraveno skutečné pohoštění, u kterého se domlouvali další plány a akce do budoucna.