Tisková konference ve stylu nůžek

Miss si zpěváka Mariána Vojtko a skladatele Zdeňka Bartáka rychle ''ochočila''Na svatého Martina odpoledne se většina z nás chystá na svatomartinskou husu s knedlíkem a zelím. Tentokrát se ale upekla tisková konference k připravovanému sólovému koncertu Mariana Vojtko. Ta byla tentokrát zasazena do velmi neobvyklého prostředí: kadeřnického salonu Franck Provost, který se jako partner podílí na jednotlivých divadelních představení divadel Broadway a Hybernia. A že se zde děly věci zajímavé a neobvyklé, netřeba snad zdůrazňovat.

Na tiskové konferenci byl představen koncert Mariána Vojtko a jeho přátel

Tiskovou konferenci zahájil Oldřich Lichtenberg, který představil některé hvězdy koncertu, skladatele Zdeňka Bartáka a dirigenta Ivana Zelenku. Koncert se uskuteční 18. 11.2008 v pražském Divadle Hybernia a Marian si přizval na vystoupení své kolegy z muzikálů: Ivetu Bartošovou, Palo Haberu a Josefa Vojtka. Pod rukama odborníků se promněňoval i producent Oldřich Lichtenberg ...Na koncertě zazní tři okruhy písní - muzikálové, převzaté a zcela nové, autorské. Marian chystá na podzim příštího roku vydat své CD se zbrusu novými a původními písněmi. Záznam celého koncertu uvede na své obrazovce Česká televize  27. prosince na ČT2. Bližší informace o koncertu přineseme v připravované reportáži.

... zatímco Marián si spletl prostor a někam stále uháněl ... Příležitost ke zkrášlení dostali a plně ji využili například Marian Vojtko, Oldřich Lichtenberg, Jovanka Skrčeská nebo vicemiss 2006 Kateřina Pospíšilová.  Oba pánové pod rukama zkušených kadeřníků zkrátili své bujné hřívy. "Já už jsem u kadeřníka nebyl několik let!" prohlásil Oldřich Lichtenberg, který si proceduru viditelně užíval. Marián si zase užíval pozornosti fotografů, a tak pro ně pózoval. A tak jsme Mariána viděli jako řidiče Formule 1 nebo Hydea, ... aby téměř missku Pospíšilovou zbaštil. sklánějící se na nebohou Lucy Pospíšilovou. A aby toho nebylo málo, měl s sebou Marián i nepatrnou část svého fanklubu, který vše bedlivě sledoval, aby jejich pěveckému idolu nezničily jeho image.

Dámy naopak zvolily méně radikální způsob a nechaly si jen upravit a provzdušnit své účesy. Tuto péči si po náročném podzimu viditelně užívaly a příjemně přitom relaxovaly, zatímco zástupci médií kroužili okolo a všechno dění pečlivě dokumentovali. nakonec i někteří přítomní novináři a fotografové se odvážili odevzdat do rukou odborníků, a vyzkoušeli profesionální péči o své účesy. I my jsme šikovnost kadeřníků vyzkoušeli a můžeme doporučitAsi nejradikálněji se o své vlasy postarala fotografka Míša, která si je nechala oživit barvou. Ani já jsem neodolala (a kolega fotograf jakbysmet) a musím říci, že kromě toho, že jsem prokoukla, to bylo velmi příjemné. Výsledku práce odborníků nikdo nelitoval, stejně jako ostatní, kteří je pouze sledovali.

Do podvečera se tak rozcházeli všichni spokojení: novináři měli své fotky, umělci neotřelým způsobem prezentovali nastávající koncert, fanynky zase s unikátními fotografiemi, a někteří i s čerstvým krásným účesem. Ale všichni byli rozhodně spokojeni a těšili se na nastávající koncert, který se bude konat za necelý týden.

Péči o vlasy vyzkoušela i PR manažerka divadla Broadway Martina Jandová Marián byl pod bedlivým dohledem svých fanynek Péči si pochvalovala i vicemiss Kateřina Pospíšilová