Vévodkyně z Chicaga dorazila do Plzně

Vévodkyně Miss Mary Lloyd a princ SandorOpereta že je přežitý a dávno zapomenutý žánr, který se nedá již inscenovat? Omyl! Úspěšné dílo Emmericha Kálmána, opereta Vévodkyně z Chicaga, zažívá po dlouhé době "comeback" na plzeňské jeviště. V sobotu 28. února se na Velké scéně Divadla J. K. Tyla slavnostně otevřou brány sylvarijského paláce a Miss Mary Lloyd vstoupí před premiérové publikum.

Miss Mary Lloyd a valčík, který nesnášíInscenace této 80 let staré operety se ujal dramaturg Patrick Fridrichovský a režisér Roman Meluzín, který se spolu s Michalem Prostějovským podílel i na překladu dialogů a textů. O hlavní roli Miss Mary Lloyd se podělily sopranistky Pavlína Senič a Radka Sehnoutková. Sylavrijského prince Sandora mohou diváci zhlédnout v podání dua Alešů, Aleše Brisceina nebo Aleše Voráčka. V dalších rolích se představí mimo jiné také Zuzana Krištofová-Kolářová, Michaela Rybicka, Vlastimil Korec nebo Miro Grisa.

Mister Bondy a Princezna Rose Marie - jak tohle dopadne?Tento hravý, vcelku aktuální příběh mladé bohaté dámy a šarmantního chudého prince mohli již někteří diváci sledovat na páteční dopolední generálce. Tvůrci však tuto zkoušku využili k "vychytání" posledních mušek a doladění potřebných detailů, aby sobotní premiéra mohla proběhnout bez zbytečných těžkostí.

Více se dočtete v připravovaném článku.