Muzikál Tajemství přivede zpět na jeviště Vondráčkovou i Kuklovou

Tajemství se vrací ...Ve výjimečném setu šesti představení mystického muzikálu Daniela Landy Tajemství dojde hned ke dvěma hereckým návratům na jeviště Divadla Kalich: k hlavní roli Elišky se vracejí Michaela Kuklová a Lucie Vondráčková. Prvně jmenovaná herečka po mateřské dovolené, druhá po pooperační rekonvalescenci. Divadlo Kalich uvede Tajemství po dlouhé pauze ve dnech 27. do 31. ledna 2010.

K přípitku s Lucií Vondráčkovou u této příležitosti dojde 27. ledna, s Michaelou Kuklovou 29. ledna.

Přípitek s Míšou Kuklovou„Už se těším, jak si zase s Eliškou projdu tu magickou cestu k pointě, kterou nikdo nečeká. A samozřejmě na diváky, kteří se na tu stezku vydají s námi," říká Lucie Vondráčková.

„V muzikálech Tajemství i Jack Rozparovač jsem hrála až do čtvrtého měsíce těhotenství," vysvětluje Michaela Kuklová. „Dál už to nešlo, protože jsem se nevešla do kostýmů. V Tajemství jsme ale museli i tak v jednom obraze experimentovat, protože původní choreografie byla s těhotenstvím naprosto neslučitelná," vzpomíná matka více než ročního syna Romana. Míše to mmoc slušelo„Nejspíš proto, že jsem otěhotněla až na prahu pokročilejšího věku, byla jsem těhotenstvím doslova omámená. Hrálo se mi skvěle, hlas nabral na síle. Kdybych tolik nepřibývala, s chutí bych hrála dál. S narozením malého jsem o práci naopak vůbec nepřemýšlela, užívala jsem si mateřských povinností, ale snad právě proto, že jsem se mu věnovala 24 hodin denně a neodkládala Romíška na hlídání ani babičce, tak se do divadla moc těším. Bude to pro mě odpočinek, i když jsem zamilovaná máma."

Muzikál Tajemství je pro Michaelu Kuklovou srdeční záležitostí. „V době, kdy nabídka na účinkování přišla, jsem byla v jisté duševní beznaději. Ten muzikál byl jako podaná ruka v nouzi. Sešel se tady úžasný kolektiv, hudba Dana Landy do mě proudila jako příliv energie a na jevišti jsem byla šťastná. A jsem šťastná, že se z mateřské vracím zrovna tímhle představením i že se zase uvidím s lidmi, které mám ráda," uzavírá Michaela.

Zdroj: TZ Divadla Kalich